Citat:
Ursprungligen postat av
Globalisten55
Hur i helvete kan man sitta och älta detta trams i timmar🤪Skona oss
Så kommer det bli med Vickan och Amilia kvar.
Dom drar ner gruppen med Skitsnack.
folk sätter sig här och där och snackar skit om varandra dagarna i ända.
Kommer bli världens tråkigaste BB i år