2020-03-15, 22:55
  #74353
Medlem
DjPuttes avatar
Hara begåvningsreserven talar i gula rummet
Så länge du tror att din svullskalle växer ju närmre du får pyspunka på ditt ego Jassa då är faller hårt!
2020-03-15, 22:55
  #74354
Medlem
Deus-Culpas avatar
Kan någon putta Jasmin framför en buss när hon kommer ut?
2020-03-15, 22:56
  #74355
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Finns en man som du ska hålla extra ögon på när det handlar om knull i huset.

Daniel Glasman heter han.

Där kan vad som helst hända.

Han är fuck-boyen i huset.

Mitt drömscenario är att Julia går full Olga och dunkar på Glasish med en jättestor strap-on.
2020-03-15, 22:56
  #74356
Medlem
JÄVLAR vad jassa snackar SKIT nu!!
Sitter ju och totalt HÅNAR vartenda steg sami och glasman gör????
Nej fyfan vad falsk hon är jag dör
2020-03-15, 22:56
  #74357
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Finns en man som du ska hålla extra ögon på när det handlar om knull i huset.

Daniel Glasman heter han.

Där kan vad som helst hända.

Han är fuck-boyen i huset.
Med alkohol i kroppen kan vad som helst hända.
2020-03-15, 22:56
  #74358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa har valt fel personer att ansluta sig till.
Jassa umgås med alla. Precis som man ska göra i BB. Precis som varje BBvinnare gjort hittils. Säger inte att hon kommer vinna. Men dom som pratar taktik och skit är ofta dom som åker ut först. BB är socialt spel inget taktikspel som Paradise hotel.
2020-03-15, 22:56
  #74359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Mitt drömscenario är att Julia går full Olga och dunkar på Glasish med en jättestor strap-on.

Hahahhaha
2020-03-15, 22:57
  #74360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Är du en SD hatare med fördomar ogillar jag dig starkt ja.
Skiter fullständigt i vad andra röstar på och har folk väldigt nära mig som röstar SD.
2020-03-15, 22:57
  #74361
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vi MÅSTE rösta kvar Philip imorgon!! Den där jävla människan Vicky ska ut.
Nej nej Vicky ska vara kvar så vi får ta ut Jassa vid första bästa tillfälle ur huset....
2020-03-15, 22:57
  #74362
Medlem
Idittfejss avatar
BB 2011 var 10000X bättre än denna säsong.
2020-03-15, 22:57
  #74363
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
JÄVLAR vad jassa snackar SKIT nu!!
Sitter ju och totalt HÅNAR vartenda steg sami och glasman gör????
Nej fyfan vad falsk hon är jag dör
Tror hon är smart. Det enda hon bevisar är vilken vidrig f*tta till människa hon är.
2020-03-15, 22:57
  #74364
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Hur i helvete kan man sitta och älta detta trams i timmar🤪Skona oss
Så kommer det bli med Vickan och Amilia kvar.
Dom drar ner gruppen med Skitsnack.
folk sätter sig här och där och snackar skit om varandra dagarna i ända.

Kommer bli världens tråkigaste BB i år

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in