Citat:
Ursprungligen postat av
ratgirl234
Alltså HUR SVÅRT kan det vara att släppa en sån liten sak?? Alltså kom igen vickan, Alex har förklarat sin sida tusen miljoner gånger men hon blir fan aldrig nöjd
Det enda hon vill är att han ska vara kär i henne. Hon kan ju fan inte acceptera att han inte är det!
Tro fan att Alex inte fattar vad hon jiddrar om