Citat:
Ursprungligen postat av
Bckash
Det är Anty all over again, Alex blir kär i varenda tjej som pratar med honom i 5 minuter.
Det är helt fantastiskt. Jag kan inte förstå hur två vuxna individer kan prata på den här nivån.
DU AVBRYTER DU INFLIKADE DU GILLAR MIG MEN JAG GILLAR INTE DIG PÅ DET SÄTTET JAG DIGGAR DIG SKRIK INTE