Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
+1
Har ogillat henne från början. Visste hon var falsk för hon kom in och hade sett programmet, säkert följt med här och hade en agenda att försöka komma nära rosa rummet och splittra på dem. Så hon tror hon är någon superwoman som kan allt och är ”såå” äkta, och ville göra allt för att fjäska in sig hos tittarfavoriterna i Rainbow. Så pass att hon ville rösta ut sin närmsta vän därinne. Så när tittarna ifrågasatte henne gick hennes planer itu och hon insåg sitt misstag och började lipa som den lilla snorungen hon är.
Ända sen hon kom in pratar hon som att hon är en 50-årig världsvan stjärna som kan allting.
Håller med totalt.
Det har skrivits en del om Glasish gonorréaura, inte minst av mig själv. Men Victoria har en falskhetsaura tycker jag. Det liksom lyser falskhet om henne på lång väg.
Hoppas verkligen hon åker imorgon. Dels för att få se hennes min, men också för att trassla till det för deras "coola" team. Jag är säker på att Amilia med anhang kommer börja snacka skit om henne mindre än en timme efter att hon åkt.