2020-03-15, 18:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
+1
Har ogillat henne från början. Visste hon var falsk för hon kom in och hade sett programmet, säkert följt med här och hade en agenda att försöka komma nära rosa rummet och splittra på dem. Så hon tror hon är någon superwoman som kan allt och är ”såå” äkta, och ville göra allt för att fjäska in sig hos tittarfavoriterna i Rainbow. Så pass att hon ville rösta ut sin närmsta vän därinne. Så när tittarna ifrågasatte henne gick hennes planer itu och hon insåg sitt misstag och började lipa som den lilla snorungen hon är.
Ända sen hon kom in pratar hon som att hon är en 50-årig världsvan stjärna som kan allting.

Håller med totalt.
Det har skrivits en del om Glasish gonorréaura, inte minst av mig själv. Men Victoria har en falskhetsaura tycker jag. Det liksom lyser falskhet om henne på lång väg.
Hoppas verkligen hon åker imorgon. Dels för att få se hennes min, men också för att trassla till det för deras "coola" team. Jag är säker på att Amilia med anhang kommer börja snacka skit om henne mindre än en timme efter att hon åkt.
2020-03-15, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Då räddar vi brudar Vickan då?

Ja, brudar gillar ju gå runt och vara falska mot folk.

Så klart ni gillar Vickan. Ni känner väl igen er i henne.
2020-03-15, 18:54
Medlem
Angående Philip:

Ingen här eller någonstans för den delen vill ha kvar ”PW” pga karaktären han är. Den enda anledningen varför personerna som driver opinionsbildning här på FB vill ha han kvar är för att han är pro-sami, vilket gör att Sami tar sig ett steg närmare finalen. Allt handlar om siffror och stöd.

Vill man att Sami ska ha bästa möjliga utgångsläge i finalen så rösta gärna kvar PW.

Medans jag som ser Lennie som den potentiella vinnaren har mer vinning på att Vickan eller Alex blir kvar.

Det här är fakta, inget annat folket.
Medlem
DjPuttes avatar
Vicky kommer bli räddad av folket de rösterna som kommer utanför FB visar att dem går till just hon, NK kan dem låta gå iom han inte är rotad i huset så pass som Vicky är just nu samt dem vill se hur grupperingarna fungerar!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Håller med totalt.
Det har skrivits en del om Glasish gonorréaura, inte minst av mig själv. Men Victoria har en falskhetsaura tycker jag. Det liksom lyser falskhet om henne på lång väg.
Hoppas verkligen hon åker imorgon. Dels för att få se hennes min, men också för att trassla till det för deras "coola" team. Jag är säker på att Amilia med anhang kommer börja snacka skit om henne mindre än en timme efter att hon åkt.
Själv var jag naiv när det gällde Vickan. Polletten trillade ner idag.

Jag ska dock göra om och göra rätt: jag räddar Harry Potter. För Samis skull.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vickan är manipulativ,
Hon fick Jassa att vända sig mot Team Rainbow, det är fakta.

hemskt! Jullan o jasse var så fina ihop men har man vänt JULLAN ryggen en gång så finns ingen återvändo

#RAINBOWGLOW #JAGTARDITTKISS #RYSKASTRIDSMUSEN
2020-03-15, 18:55
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Då räddar vi brudar Vickan då?
Vickan är en falsk, manipulativt äckel.
Strycker medhårs när det behövs. och lossas bryr sig om deltagare som hon 1timme senare hugger i ryggen.

Ta Julia. som hon grät för 1v sedan och stod på hennes sidan. nu sitter hon och snackar skit som fan om henne.
2020-03-15, 18:56
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ja, brudar gillar ju gå runt och vara falska mot folk.

Så klart ni gillar Vickan. Ni känner väl igen er i henne.

Sitt ner i båten! Det var ett skämt för att han skrev ”grabbar”.
Medlem
vafan mergim&sami har roligt tillsammans i poolrummet det trodde man aldrig skulle hända

fan börjat gilla senaste veckans mergim faktiskt
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Har inte sett något idag.

Vad har Fettot ätit? Om hon ens ätit något idag?

Hon har druckit 2 läskburkar iallafall.
2020-03-15, 18:57
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vickan är en falsk, manipulativt äckel.
Strycker medhårs när det behövs. och lossas bryr sig om deltagare som hon 1timme senare hugger i ryggen.

Ta Julia. som hon grät för 1v sedan och stod på hennes sidan. nu sitter hon och snackar skit som fan om henne.

nu är jag ARG!

Jag vet vem jag röstar UT på månda
2020-03-15, 18:57
Medlem
Förstår inte varför man vill rösta ut någon bara för att personen snackar skit osv. Det gör ju ändå att det händer saker. Ska det bara vara Nickedockor kvar där inne?
Ska de sitta och prata om maträtter och musik hela dagarna? Inga konflikter? Förstår som sagt inte, någon får gärna förklara
Det är ju inte vinnarvecka ännu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in