2020-03-15, 18:26
  #73657
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag tror inte att dom avbryter. Lär väl bli fler tittare nu i dessa coronatider.

Att bryta är det mest idotiska att göra inte ens PK TV4 är så imbecilla.
Folk skall ju hållas åtskilda precis som BB inte tvärtom.
2020-03-15, 18:27
  #73658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Undrar hur dom göra med vem ska vinna BB2020 eftersom det snart kommer avbrytas?
stick med trollandet, finns ingen risk att dom avbryter, deltagarna är säkra, personalen testar sig och sedan håller sig isolerat, de får mat levererat till sig så varför skulle de stänga ner
2020-03-15, 18:27
  #73659
Medlem
burialhexs avatar
Startades en poll i gruppen "allt om Big Brorher 2020"

"Vem skulle du rädda imorgon"

Viktoria: 141
Philip: 40
Alex: 33
2020-03-15, 18:27
  #73660
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför ville inte Julia sova med Philip?????
Utifall hon får någon deltagare i säng. Nympho Jullan måste ha dörren öppen. om man säger så
2020-03-15, 18:27
  #73661
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Spelbolagen Betway och de flesta andra hade Anty som slutsegrare. Och framförallt som segrare mot Lisa.

Har dom inte varit extremt dåliga på att pricka rätt överhuvudtaget?
2020-03-15, 18:28
  #73662
Medlem
Negern : senast 19:00, han fick snopp direkt i munnen och blev tyst
2020-03-15, 18:28
  #73663
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Man vill förstås inte ge henne glädjen i att få stanna kvar. Tycker Victoria är otroligt pinsam som försökte komma in som nån slags "stark kvinna" (trots sin ålder) som ska stå fast vid sina åsikter, men istället har hon hattat fram och tillbaka från sida till sida, pratat skit om alla, försökt pakta med alla och nu också väldigt nervös över om tittarna gillar henne. Platt fall för henne. Gillade henne ett tag kan jag erkänna. Nu ska hon ut. Jassa också.

+1
2020-03-15, 18:29
  #73664
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
stick med trollandet, finns ingen risk att dom avbryter, deltagarna är säkra, personalen testar sig och sedan håller sig isolerat, de får mat levererat till sig så varför skulle de stänga ner

Antar att du inte såg presskonferens med statsministern idag?
Du kommer få det jobbigt när även du fattar.
2020-03-15, 18:30
  #73665
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Har dom inte varit extremt dåliga på att pricka rätt överhuvudtaget?

Extremt. De hade Hilary Clinton som slutsegrare i presidentvalet. Så jävla fel de hade
2020-03-15, 18:30
  #73666
Medlem
man hör viccan o fettot i kökskameran bra biggan.
2020-03-15, 18:30
  #73667
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Startades en poll i gruppen "allt om Big Brorher 2020"

"Vem skulle du rädda imorgon"

Viktoria: 141
Philip: 40
Alex: 33
Amen fyfan!
2020-03-15, 18:31
  #73668
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Håller med, han är en riktig gris, vill inte ens veta hur svinet luktar, borde köra en helkropps vaxning när han ändå är igång

Ja han känns ofräsch! T-shirten är för kort också.

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hahaha. Och framför allt: Tvätta och ansa det där flottiga gonorréskägget. Nu är jag kanske bara överkänslig men jag inbillar mig att hans skägg luktar härsket smör.

Nä jag inbillar mig samma sak, inbillar mig även att han luktar som en person som legat i sängen alldeles för länge. Skulle vara sån satisfaction att se honom riktigt indränkt i tvållödder samtidigt som någon skrubbar rent överallt med borste.
__________________
Senast redigerad av Jebbejabo 2020-03-15 kl. 18:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in