2020-03-15, 18:05
  #73621
Bannlyst
Undrar hur dom göra med vem ska vinna BB2020 eftersom det snart kommer avbrytas?
2020-03-15, 18:06
  #73622
Medlem
Tog Amilia hälften av läsken som kom in innan?
2020-03-15, 18:07
  #73623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Undrar hur dom göra med vem ska vinna BB2020 eftersom det snart kommer avbrytas?


varför skulle det avbrytas?
2020-03-15, 18:08
  #73624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Undrar hur dom göra med vem ska vinna BB2020 eftersom det snart kommer avbrytas?
Vart har du läst att det ska avbrytas?
2020-03-15, 18:08
  #73625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
För att få ut giftiga Vickan som kan hugga vem som helst som litar på henne i ryggen
Jag är inte heller så mycket för viktoria, men ser hellre att hon får stöka till det lite till för att köra ut philip som är den tråkigaste jäveln därinne just nu.
2020-03-15, 18:08
  #73626
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Alex borde åka hem och umgås med sina barn istället för att leka i sandlådan BB-huset

Jag har väldigt svårt att förstå han är i huset. Han synd om barnet och den andra föräldern att han inte finns där o h tar ansvar..

Hoppas ungen har några andra bra förebilder än sin far :/
2020-03-15, 18:09
  #73627
Medlem
Varför ville inte Julia sova med Philip?????
2020-03-15, 18:09
  #73628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Men förfan glasman! Sluta lukta på fingrarna, ta av dom där rosa jävla öronpuffarna och dom strykfula långakalsongerna, borsta tänderna och ta en dusch!!!!

HAHAHAHHAA jag dör
2020-03-15, 18:12
  #73629
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför skulle det avbrytas?

Det sa jag redan för en vecka sen, om ni lyssnade på statsministerns presskonferens idag så befinner sig Sverige i nödläge redan nu, och värre, mycket värre kommer det att bli.
Finns inte en chans att BB2020 fortsätter tiden ut.
Final inom en månad tror jag på!
2020-03-15, 18:13
  #73630
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Tänk om folket i huset är de enda som överlever corona viruset och måste befolka jorden. Hemska mardröm!
2020-03-15, 18:14
  #73631
Medlem
Ni vill ha ut Vickan före Philip alltså? Är det inte roligare att titta på någon som gör saker i huset?
2020-03-15, 18:14
  #73632
Medlem
Jävlar va Victoria klänger på Alex idag, typiskt tjejer att agera när killen inte längre hundar efter en

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in