2020-03-15, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fast skillnaden är att Jasse har helgonförklarat sig själv och påtalat att hon är bäst och godhjärtad och avskyr allt vad skitsnack, pakter, grupperingar heter. Men sen är det precis vad hon gör själv. Och det är skillnad på att ventilera för att hon är sårad och att hänga ut, avslöja saker, och snacka ner sin gamla grupp så som hon gjort nu.

Hon hade kunnat leva upp till sin gloria, det är bara det jag menar.
Och det djupt tragiska i detta är att tittarna inte får se hennes sanna jag, det vill säga de som inte tittar på liven, hon framställs som en liten helylle flicka.
2020-03-15, 14:12
Medlem
Citat:
https://imgshare.io/image/DxAYd

Är det ok att sno den till profilbild?
2020-03-15, 14:12
Medlem
Jasmine framstår på sättet hon pratar att hon inte är så sexuellt erfaren eller varit med om så mkt. Låter liksom chockad och överraskad när de talar om vissa sexuella aktiviteter
2020-03-15, 14:13
Medlem
.

Kämpa Sami
Senast redigerad av CJFleetwood 2020-03-15 kl. 15:06. Anledning: Felstavning
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jasaa kan inte pendla mellan grupperingarna. om ska vara i RB. Men hon har redan sagt att hon inte gillar grupperingar. och dragitt sig från gruppen för länge sen.
Så RB litar inte längre på henne. Jassa har skapat allt själv.
Rainbow har inte gjort fel.
Jassa sitter nu och spyr ur sig allt till absolut fel personer nu.

We hear you. Du är så som person att du bara kan umgås med din egen lilla klick och inte sträcka dig till att umgås med andra eller lära känna andra lite bättre. Tråkigt för dig. Verkligen.

Jass gillar att umgås med alla. Man märkte att det var en lättnad att säga "Rainbow out". Som hon själv sade. Vad skönt att jag kan gå och prata med de andra nu utan att de ska säga att jag är falsk. Go Jass! Var social. Umgås med vem du vill. Skit i de som försöker bakbinda dig och säger "du får inte prata med dem för då får du inte vara med oss". Sekteristiskt? Ja.
Senast redigerad av foxieroxie 2020-03-15 kl. 14:16.
Medlem
Sjukt att jassa och Martin förlåter alex och Vickan som har velat haft ut jassa bara för att de säger ”jag ångrar mig, det var dumt”.
Nivån😅
Hejdå med er alla 4 inne final för er inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tänk om det var som tidigare i bb att det var förbjudet med pakter och taktiksnack.
Hade varit så mycket bättre. Börjar bli redigt tröttsamt att lyssna på taktiksnack hela tiden. Hoppas verkligen dom förbjuder det snart. För visst skulle dom förbjuda det lite längre in på säsongen?
2020-03-15, 14:14
Medlem
Citat:
https://imgshare.io/image/DxAYd

Räcker att hon går in här och tittar på allas avatarer (hon behöver inte ens läsa tråden) så kommer hon antingen att svälta sig alternativt hoppa framför pendeltåget.
Medlem
DjPuttes avatar
Ekvationen är rätt enkel den andra gruppen har sett hur Jassa är lätt manipulerad & godtrogen hela tiden, Dem har satt sin plan i verket att knäcka TR och den är på väg att lyckas helt enkelt utan att hon ens fattar det!

Alex & Viccan tillhör pinkroom fortf hur än mycket dem vill säga annat utåt och ska ha över Martin & Jassa till deras lilla gruppering, Vilka sänder dem som marktrupp jo A + V och offrar en bonde i spelet Bella för att kunna uppnå makt balansen i huset!

Där av så har De i TR lackat ut på Jassa som ett utvecklingen och åt vilket håll som sökt sig och hur dem fångat in henne i deras lilla gruppering, Dags att alla förstår spelet som sker i detta hus och sluta vara så blåögt naiva som Jassa är och ser sanningen som jag sett ett tag nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CJFleetwood
Jass i DC, visar upp hela sitt register, dumbommarna Alex och Martin fattar ingenting, hon styr ett samtal precis som hon vill, med små antydningar och pikar, sen backar hon o ser om de hakar på, säger inget själv men hetsar på, fan är det här ett beteende som går hem i stugorna?

Tack BB för att ni visar upp henne lite mer, se till att vinkla programmen därefter också, inte fan ska en sån vinna en miljon, låter hellre Amilia vinna.

hon kommer inte vinna en dag kommer hon sitta mot sami då åker hon hem med huvudet före
2020-03-15, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CJFleetwood
Jass i DC, visar upp hela sitt register, dumbommarna Alex och Martin fattar ingenting, hon styr ett samtal precis som hon vill, med små antydningar och pikar, sen backar hon o ser om de hakar på, säger inget själv men hetsar på, fan är det här ett beteende som går hem i stugorna?

Tack BB för att ni visar upp henne lite mer, se till att vinkla programmen därefter också, inte fan ska en sån vinna en miljon, låter hellre Amilia vinna.

Rondell Amilia Asså
2020-03-15, 14:16
Medlem
Hon är så svartsjuk

Amilia är så jävla tråkig fy fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här