2020-03-15, 14:16
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Är det ok att sno den till profilbild?
Självklart!
2020-03-15, 14:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fast skillnaden är att Jasse har helgonförklarat sig själv och påtalat att hon är bäst och godhjärtad och avskyr allt vad skitsnack, pakter, grupperingar heter. Men sen är det precis vad hon gör själv. Och det är skillnad på att ventilera för att hon är sårad och att hänga ut, avslöja saker, och snacka ner sin gamla grupp så som hon gjort nu.

Hon hade kunnat leva upp till sin gloria, det är bara det jag menar.

Är det verkligen så provocerande att säga att man ogillar grupperingar? Är det att helgonförklara sig själv, ge sig själv en gloria som man för all framtid måste leva upp till, man får aldrig prata om andra efteråt..?

Haha, jag förstår verkligen inte hur ni tänker.
2020-03-15, 14:18
Medlem
Amilia tror alltså på riktigt att Lennie vill ha henne??
Hon berättar för Mergim att hon är så duktig som inte visar upp sin kåthet, för enligt henne är det äckligt att göra som Frida gjorde igår. Hon säger att Lennie inte gillar sånt.

Vilken verklighet lever hon i?
Medlem
Alltså hur ser Amilia ut egentligen?

Har hon konstigt formad panna som gör att den ser ut sådär eller är det bara färgen?
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fast skillnaden är att Jasse har helgonförklarat sig själv och påtalat att hon är bäst och godhjärtad och avskyr allt vad skitsnack, pakter, grupperingar heter. Men sen är det precis vad hon gör själv. Och det är skillnad på att ventilera för att hon är sårad och att hänga ut, avslöja saker, och snacka ner sin gamla grupp så som hon gjort nu.

Hon hade kunnat leva upp till sin gloria, det är bara det jag menar.
Jag kanske har missförstått men hon tycker det är okej med taktik (bara det är snyggt och inte blir som det blev med Isabella) men hon gillar inte grupperingar för hon vill kunna vara med alla. Om du tittade på samtalet igår så hade inte Sami eller Glasman något logiskt svar till Jasmine med att de ville köra ut henne förutom att de ville att hon skulle stryka deras ego som de första veckorna innan Martin kom in. Det var efter hon började med Martin som Team Rainbow förvandlades till Team Incel och började med skitsnacket mot henne och ville ha ut henne speciellt Glasman då han hade kärat ner sig i Jasmine och Julia var kåt på Martin. Sami vet jag inte varför han vill ha ut henne men han är en konflikträdd människa som svansar efter Glasman där han har funnit trygghet.

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/jasmine-konfronterar-glasman-sami-och-julia-you-can-rainbow-me-out-12532898
Medlem
jassa goes on and on på sin skitsnackar turne
Medlem
Hoppas Lennie dissar sönder det bruna monstret som är sjuk i huvudet och värdens tråkigaste och torraste

HON FATTAR INGENTING
2020-03-15, 14:19
Medlem
svepets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa har tappat det.
Hon har glidit ifrån RB gruppen någon vecka tidigare.
och närmat sig gruppen med Vickan Amilia.m.m istället.
Klart Rainbow inte håller Jassa rygg då. dom kan inte lita på henne längre. vilket bevisades i dag.

Vad skulle hon gjort istället? Begärt audiens hos den allvetande Glasjuden och den ryska sprutluderstrippan och deras lilla maskot Sami. För att där be om ursäkt för att hon inte gillar att bli backstabbad och hoppats att de tog in henne i Rainbow igen så att de kunde offra henne igen så fort de fick chansen.
2020-03-15, 14:19
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Räcker att hon går in här och tittar på allas avatarer (hon behöver inte ens läsa tråden) så kommer hon antingen att svälta sig alternativt hoppa framför pendeltåget.
Ja vi får hoppas att hon undviker denna tråd. Jag vill inte att hon ska hoppa framför tåget, men en kurs i självrannsakan hade varit fint.
2020-03-15, 14:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag kanske har missförstått men hon tycker det är okej med taktik (bara det är snyggt och inte blir som det blev med Isabella) men hon gillar inte grupperingar för hon vill kunna vara med alla. Om du tittade på samtalet igår så hade inte Sami eller Glasman något logiskt svar till Jasmine med att de ville köra ut henne förutom att de ville att hon skulle stryka deras ego som de första veckorna innan Martin kom in. Det var efter hon började med Martin som Team Rainbow förvandlades till Team Incel och började med skitsnacket mot henne och ville ha ut henne speciellt Glasman då han hade kärat ner sig i Jasmine och Julia var kåt på Martin. Sami vet jag inte varför han vill ha ut henne men han är en konflikträdd människa som svansar efter Glasman där han har funnit trygghet.

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/jasmine-konfronterar-glasman-sami-och-julia-you-can-rainbow-me-out-12532898

klockrent
2020-03-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tänk om det var som tidigare i bb att det var förbjudet med pakter och taktiksnack.

Har skrivit till dem fleeeera gånger ang detta, de borde bli autonominerade för det trötta jävla paktsnacket.
2020-03-15, 14:22
Medlem
Kanske en impopulär åsikt. Men jag tycker det finns bara en värdig vinnare i huset.

Det är Lennie! Han rör sig mellan grupperna, han snackar aldrig skit, han ställer alltid upp, han bidrar både i det sociala samt i tävlingar. Han verkar vara genomsnäll och ärlig.

+ igår bjöd han till med Spanking, hånglade, greppade skinkor som en proffesionell p-skådis.. OCH han var den första i huset som bjöd på petting haha!

Aja, ville bara lämna mitt omdöme och vem jag vill se som vinnare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in