2020-03-15, 13:20
  #73201
Medlem
ycwms avatar
Vilka hänger löst imorgon?
2020-03-15, 13:20
  #73202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Helt brun! Vad har hänt?!


haha tror de använde en fööör gammal brun utan sol inatt som var grön
2020-03-15, 13:20
  #73203
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vilka små smutsiga idioter, de klagar på att team Rainbow snackar skit och vill skydda sig själva, själva pratar de i mun på varandra medans det kommer rent bajs ur deras munnar.
Som att dom fick en ny Anty i gruppen och Allt skitsnack startade upp igen.
Det va bra fram tills igår för Anty hade lämnat. och skit snacket vart mindre.
Men nu nr det igång igen.

Mergim: Dom ska ut en efter en.
Amilia: Maler på med skit
Vickan: flikar in med skit. men lite tyst för tillfället.
2020-03-15, 13:21
  #73204
Medlem
DoungAs avatar
Jävlar vad Amelia snackar skit om Julia ihop med Mergim, vickan och jassa.

Säger typ att hon är helt ofarlig men alla är rädda för henne ändå men att hon hade förlorat i allt och att hon blev konstig när de tejpade upp henne på väggen osv.
Mergim kontra med att "jag ska maxa i tävlingarna mot henne".
2020-03-15, 13:22
  #73205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Ok, så imorgon får Martin rädda någon och det blir Alex (tippar för han sagt ngt om det?).
Finns risken att han räddar Victoria? Tänker mest på om Jassa kan påverka honom där...
Nåväl, hoppas jag får möjligheten att rösta ut Victoria imorgon, gillade henne i början men tycker hon tappat det totalt.
Längtar så till att kunna påverka röstningen för att få ut Jasmine...
Enda skulle väl vara att det skulle uppkomma något bråk mellan martin o alex, han sa tydligt igår att han tar alex eftersom han räddade viccan förra veckan, ganska logiskt men ganska korkat spelmässigt
2020-03-15, 13:22
  #73206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ycwm
Vilka hänger löst imorgon?
Philip, Victoria & Alex
2020-03-15, 13:22
  #73207
Medlem
kermiths avatar
Kan DC visa något annat än fyra kvinnor på symöte. Orkar inte byta rum
2020-03-15, 13:22
  #73208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ycwm
Vilka hänger löst imorgon?
viccan,alex,philip
2020-03-15, 13:23
  #73209
Medlem
nån som är med i bb gruppen på facebook? försvar dem jassas skitnack nu? eller är dem lika döva och naiva fortfarande



JASSA SKA UT
2020-03-15, 13:23
  #73210
Medlem
Scamps avatar
Hoppas fler än vi på FB ser vilka vidriga skitsnackare dom är. Och var det inte flodhästen som hade så jävla ont i huvudet nyss?
2020-03-15, 13:23
  #73211
Medlem
Globalisten55s avatar
Tragiskt att lyssna på deras skitsnack bakom ryggen på Julia.Nu ser man också att Victoria inte är bättre än Amilia
2020-03-15, 13:23
  #73212
Medlem
ycwms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Philip, Victoria & Alex

Ty. Hur har Philip och den nya tjejen kommit in? Såg ut som osköna humorbefriade vänstermuppar när dom satt i studion men när jag läst lite här verkar det som att skenet bedrog lite och att dom är rätt sköna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in