2020-03-15, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Nu sitter Amilia och Vickan och totalt manipulerar Jassa. så hon får väldigt dåliga tankar.
Jassa är så lättlurad.
Amilia bara maler på nu. fyfan. ffffyfan.
Men det är bra! För då får folk se hur falsk jassa är!!
2020-03-15, 13:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Hahaha Amilia sitter och säger till Jassa att hon är populär hos tittarna & det är därför Team Rainbow vill ha ut henne. Gomman, om du bara visste
Team Rainbow står starka.
Jassa har Anslutit sig till skitsnackarna. det tog 5v.
Jassa är förlorad.
2020-03-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Hahaha Amilia sitter och säger till Jassa att hon är populär hos tittarna & det är därför Team Rainbow vill ha ut henne. Gomman, om du bara visste
Att folk där inne inte är smarta nog att fundera över varför Frida och Philip vill umgås med sami och glasman?? Förstås för att de är tittarfavoriterna, INTE jass.
Detta tror jag Lennie och Martin fattat....
2020-03-15, 13:17
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vilka små smutsiga idioter, de klagar på att team Rainbow snackar skit och vill skydda sig själva, själva pratar de i mun på varandra medans det kommer rent bajs ur deras munnar.
2020-03-15, 13:17
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Men det är bra! För då får folk se hur falsk jassa är!!
Aaa.
Hon går till dom andra och säger allt och hånar dom andra i sovrum1.
Vad fan håller Jassa på med.
Grupperar sig mid Amilia, vickan, Mergim och Alex.

Amilia spyr ur sig skit om Julia nu. Mergim håller med och flikar in.
Fyfan hatar skitsnackarna. JAG HATAR DOM.
Jassa JAG HATAR DIG
Du kommer ryka direkt.
2020-03-15, 13:18
Medlem
FarbrorAgges avatar
Äckligt skitsnack nu i Sovrum 2. Jassa, Victoria, Amilia och Mergim måste alla UT.
2020-03-15, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Hur kan detta klassas som skitsnack? De pratar om Julias elaka beteende mot Jasmine och hur de högg henne i ryggen. Det är ganska milt skitsnack då men jag tror flera är partiska mot Jasmine då hon pratar ut med Amilia och Mergim.
Hon har pratat om detta 75 gånger på inte ens 24 timmar. Påpekar gång på gång hur falsk Julia är, upprepar hur fult det är av dem, nickar och håller med när andra pratar om hur jobbig Julia är osvosv. Och ja, klart det är konstigt att hon pratar med AMILIA, när hon aldrig någonsin gillat henne innan. Hon har också tyckt det varit sjukt hur mycket Amilia snackar, så av vilken anledning pratar hon med henne om allt detta nu - om för att inte bonda med henne?

Är less på att hon spelar på sin "snällhet" och att hon "aaaldrig skulle kunna göra så mot dem", men inte direkt är långt bakom. Påstår att hon inte vill ha grupperingar - bidrar uppenbart till grupperingarna nu.
2020-03-15, 13:19
Medlem
Ok, så imorgon får Martin rädda någon och det blir Alex (tippar för han sagt ngt om det?).
Finns risken att han räddar Victoria? Tänker mest på om Jassa kan påverka honom där...
Nåväl, hoppas jag får möjligheten att rösta ut Victoria imorgon, gillade henne i början men tycker hon tappat det totalt.
Längtar så till att kunna påverka röstningen för att få ut Jasmine...
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hade inte Amilia så ont i huvudet att hon inte orka göra någonting? Eller va det bara ett trick för att slippa hjälpa till som vanligt... jävla vask propp.

När de vankas skitsnack så piggnar Amolia till! 0% huvudvärk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hur FAN ser gråvalen ut i ansiktet?!

Helt brun! Vad har hänt?!
2020-03-15, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hade inte Amilia så ont i huvudet att hon inte orka göra någonting? Eller va det bara ett trick för att slippa hjälpa till som vanligt... jävla vask propp.
När hon hörde skvaller var på gång dök hon upp som en flodhäst med sitt gråa ansikte och började ta över konversationen direkt
2020-03-15, 13:20
Medlem
Alldeles för mycket dötid måste jag säga, tänk de som endast kan kolla på helger, det är ju inte ens värt att kolla. har bb hört talas om aktiviteter, tävling om alkohol eller godis hade nog de flesta därinne uppskattat, vettefan hur dom tänker alltså... 2 nästa hela dagar där dom bara kan slappa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in