Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Hon var, enligt henne själv, skitfull. Glasman var också aspackad.
Det var ingen tumme upp från någon av dem, men antar att det beror på att de försökte vara diskreta haha. Jag vet inte hur hon mår idag, slog på liven men stängde av lika snabbt när de började sjunga Veronica Maggio och Håkan Hellström (det är mina värsta artister, lol).
Haha ok, jag satte på idag men stängde av när jag hörde Amilia.