2020-03-15, 09:47
  #72949
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag missade allt! Men ni har gjort ett jättefint jobb här, tack alla ni för underhållande läsning.

Men jag har en sak som stör mig enormt. Alla kallar Jasmine för Jassa. Jag tycker det känns ungefär som att kalla kolhydrater för kollisar, svininfluensan för svinis eller matan i skolan för bamba. Lite jollrigt.
I engelsktalande länder brukar Jasmine kallas för Jaz. Det är coolare. Men nu är svenskar bara semiengelsktalande och jag tycker inte att Jasmine är cool så kan vi inte bara kalla henne för rainbow out?
Jasmine berättade ju i början att hennes lillasyster kallar henne för Jassa, hon har dessutom en teckning med sig in i huset där det står Jassa. Hon säger även att hon vill bli kallad för det. Det kan väl inte vara så jävla störande?
2020-03-15, 09:50
  #72950
Medlem
Skrattar ihjäl mig att det första Alex gör på morgonen är att gå upp å trimma könshåret, hahaha!
2020-03-15, 09:52
  #72951
Bannlyst
Julia/Olga avslöjade på fyllan att hon var ”kär” i Sami och ville mysa med honom.
Sen när dom var ute och rökte sa både att dom aldrig skulle kunna ligga i TV, för det vore pinsamt om ev deras framtida barn kunde googla fram klipp på det.

Nån timme senare sova/låg/knullade hon med Glasman, lr det var kanske Olga som gjorde, inte Julia, för hon vill ju ha Sami lr Alex 😉🍆💦👍
2020-03-15, 09:56
  #72952
Medlem
Lunatics avatar
Sovrum 2 roliga rummet. Team Rainbow Sami, Phiilip, Frida, Jullan, Glasman, Martin.
Jassa har sagt Rainbow out igår. Och skvallrat saker till Amilia.m.m.

Sovrum 2 Lennie, Mergim, Vickan, Amilia, Alex.

När Sami skrek Team rainbow inatt så klappade Frida händerna så hon är nog med i det gänget nu. Med tanke på att både hon och Philip vill vara i det rummet.
Och Lennie satt lääääng i Team rainbows sovrum1 inatt. Amilia undra varför han va där .m.m,
och satt och pratade om det i sovrum2
Lennie såg sugen ut på Jullan igår i sovrum1. och satt på Samis sängkant. Men philip tog platsen bredvid Jullan så jullan flyttade till Glasman, och frida tog då Jullans platts.
Lennie gick efter ett tag tillbaka till sitt rum
2020-03-15, 10:03
  #72953
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Skrattar ihjäl mig att det första Alex gör på morgonen är att gå upp å trimma könshåret, hahaha!
Han gör sig redo. Han vet aldrig när det kan bli av med Jullan.
Hon kan flyga på han vilken tidpunkt som helst.
2020-03-15, 10:03
  #72954
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Skrattar ihjäl mig att det första Alex gör på morgonen är att gå upp å trimma könshåret, hahaha!
Igår trimmade han bröstet och magen så han vandrar söderut
2020-03-15, 10:05
  #72955
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han "fackade" aldrig ur. Gick mest runt och agerade åskådare smuttandes på en dricka.

Men jävlar vilken kväll, bästa hittills. Frågan är om det var en engångsföreteelse eller om alla har fått mersmak

Såg typ hela kvällen, men missade när Philip hade sagt nått om att fucka ur innan festen. Vad menade han? Eller skulle han bara fucka ur? 😬

HOPPAS alla fått mersmak efter igår, Frida var härlig och drog igång en skön stämning på festen tycker jag. Tycker dock att det saknas lite otyglade killar i huset
2020-03-15, 10:07
  #72956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Igår trimmade han bröstet och magen så han vandrar söderut

Hahaha! Han är noggrann med groomingen det ska han ha.
2020-03-15, 10:08
  #72957
Medlem
Hur lång tid tar det innan det uppdagas vad som hände inatt tro?
2020-03-15, 10:12
  #72958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Hur lång tid tar det innan det uppdagas vad som hände inatt tro?

Vad har jag missat? Kollade inte festen eller wfteefesten heller.
2020-03-15, 10:13
  #72959
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Skrattar ihjäl mig att det första Alex gör på morgonen är att gå upp å trimma könshåret, hahaha!
Undrar om han gör rent rakmaskinen efter han könshårs bestyckning med den.
2020-03-15, 10:13
  #72960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Samlade Martin på sig en varning eller en varning varning som innebär 3st så är det foten i röven out tha house?

Jävla skillnad på "varning" och en "varning,varning" tyvärr

Skulle Martin få foten för att han avslöjat att TV4 fabricerat hans presentation och velat ha han att spela en roll lär dom nog få det hett om öronen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in