2020-03-15, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babe.berta
Är det inte frida som ligger breve glas? Julia ligger väl i sin säng med philip?
Nej Frida och Philip är i Julias säng. Julia ligger med Glasman i hans säng. De hade närbilder innan imorse när jag vaknade och skrev.
2020-03-15, 09:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Missade att Philip sagt nått om att ”fucka ur” igår. När och på vem skulle detta ske?

För övrigt så tycker jag att han kan dra i morgon, tråkigare person får man ju leta efter.
Han "fackade" aldrig ur. Gick mest runt och agerade åskådare smuttandes på en dricka.

Men jävlar vilken kväll, bästa hittills. Frågan är om det var en engångsföreteelse eller om alla har fått mersmak
2020-03-15, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Sami nobbade Julia precis.

Han gör ju det hela tiden. Hon är ju och gnuggar på alla men har hittills bara fått respons av margarin och Lisa2
2020-03-15, 09:22
Medlem
Älskar att Glasmans plan för kvällen från början va att ”mysdricka”
2020-03-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han "fackade" aldrig ur. Gick mest runt och agerade åskådare smuttandes på en dricka.

Men jävlar vilken kväll, bästa hittills. Frågan är om det var en engångsföreteelse eller om alla har fått mersmak

Jag tror (och hoppas) att Lennie fick mersmak och kommer försöka dra sig från Amilia nu.

Sover de tillsammans inatt?
2020-03-15, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Nej, Martin gillar Jasmine men ungefär på samma sätt som du gillar ett KK du inte kan tänka dig något seriöst med men endå tycker om, har sex med.

Produktion vill att tittarna ska tro att det är äkta så alla Jasminers smälter därhemma.

Jag tror även produktion ger Martin lite pinpointers i bikten som att visa sig lite mer lojal mot Jasmine, etc etc.

Du tittade uppenbarligen inte på liven! Martin berättade att produktionen ringt och tagit in honom för att han ansågs vara en fuckboy. Sen bröts det. Så att Martin får order om att han ska vara kärleksfull är ju helt orimligt då produktionen egentligen vill tvärtom!
2020-03-15, 09:30
Medlem
Fan va spännande om Amilia sitter nominerad nästa vecka. Hoppas hon hamnar i samma lag som Jasse OM det är lagtävling
2020-03-15, 09:35
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej Frida och Philip är i Julias säng. Julia ligger med Glasman i hans säng. De hade närbilder innan imorse när jag vaknade och skrev.
Japp Jullan bytte säng inatt när Philip la sig bredvid Jullan.
Jullan hoppade ner i glasmans. säng och dom la sig mot varandra i Skeden position det tog inte länge innan man såg glasmans fot som va utanför täcket, i gungande rörelse som på gick mer än 8min.
Frida och Philip sov i samma säng. (jullans säng)
Senast redigerad av Lunatic 2020-03-15 kl. 09:37.
2020-03-15, 09:36
Medlem
Samlade Martin på sig en varning eller en varning varning som innebär 3st så är det foten i röven out tha house?

Jävla skillnad på "varning" och en "varning,varning" tyvärr
2020-03-15, 09:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Samlade Martin på sig en varning eller en varning varning som innebär 3st så är det foten i röven out tha house?

Jävla skillnad på "varning" och en "varning,varning" tyvärr
Det är mycket snack och liten verkstad när det gäller allt från produktionen.
2020-03-15, 09:46
Medlem
Lunatics avatar
Vart är frida ser tom ut på hennes plats bredvid Philip i jullans säng. Hon ska sova till vänster om Philip.
2020-03-15, 09:47
Bannlyst
https://m.imgur.com/a/erVWKuI

Ofcoursemyhorse fångade Mergim i ett roligt ögonblick.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in