2020-03-15, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är nog mer att Jasmine klippt av banden till Rainbow, de litade inte på henne och ville ha ut henne, och så är det med det.

Ja, jo. Syftade mer på att stämningen är bättre nu.
2020-03-15, 02:34
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim: "Tänk att jag var 5 när Lennie tog studenten"

*fantiserar om hur en 18-årig Lennie suger på båda hans små pungkulor samtidigt som han kör en tumme i röven på den lille Bosniske förvirrade pojken.
Lennie kör ner sin belagda tunga i halsen på den lille pojken och viskar med hes och spermadoftande röst: "bara du och jag min lille påg"
2020-03-15, 02:35
Bannlyst
Ligger Glasman och pillar på sin egen kuk lr är det Julias händer som är där nere och gräver?
Ska dom bli först i huset💨
2020-03-15, 02:35
Medlem
Jag skall iaf rösta kvar Philip på Måndag och ge honom en chans. Han kan underhålla oss alla!
2020-03-15, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
*fantiserar om hur en 18-årig Lennie suger på båda hans små pungkulor samtidigt som han kör en tumme i röven på den lille Bosniske förvirrade pojken.
Lennie kör ner sin belagda tunga i halsen på den lille pojken och viskar med hes och spermadoftande röst: "bara du och jag min lille påg"

Det var då Glempa insåg att han ville börja med import
2020-03-15, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lisa2 är skön.
Hon passar bra i Rainbow team. Häry Potthed värkar va en liten torris som vill sova när alla är glada och vakna. Han ska ut.

Håller med om Lisa2, hon är skön. Hon är säkert lätt att få i säng. Synd att det bara är bögar i huset dock.

Håller inte med angående Harry! Hur mycket har du sett idag? Killen har briljerat hela dagen. Det är anledningen till att han vill sova nu. Han är helt utsliten efter kvällen bravader.
Medlem
Marckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Ligger Glasman och pillar på sin egen kuk lr är det Julias händer som är där nere och gräver?

Va tvungen o byta kamera ska kika lite på de
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är nog mer att Jasmine klippt av banden till Rainbow, de litade inte på henne och ville ha ut henne, och så är det med det. Varken Jassa eller Rainbow behöver låtsas längre.
Jassa har sprungitt och pratatt till sämsta gruppen i huset Amilias grupp och Alex Vickans grupp.
Jassa har Anslutit sig till Vickan och Alex team.
Hon har sagt Rainbow out, Kod ordet för att lämna rainbow för gott.
Medlem
Varför är Big Brother så noga med att säga gonatt när efter att de fått supa?
2020-03-15, 02:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag hoppas du menar att det är ordningen på vilka som ska ut först.
Annars är du lite off i skallen.
Nejdå, jag är hyfsat normal. Så här nattetid börjar det krypa ut allt möjligt folk från väggarna som vill bjäbba emot, jag har inte tänkt att du är en av dem, men det återstår väl att se.
2020-03-15, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Kan Dom inte bara få bli först i huset!!!! (:
2020-03-15, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amanda88
Kan Dom inte bara få bli först i huset!!!! (:

Glasman har redan legat i huset........

......Mentalt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto