Skriver återigen: Martin kom med i programmet pga produktionen valde ut Martin som en fuck boy, men nu är inte Martin det säger han, och han har fått två varningar för att han sagt detta förut. Detta säger han nu i poolrummet
Om tv4 ville ha in han för att ställa till med problem i huset, undrar man hur mkt de styr allt i bakgrunden. Med röstningen mm.
Har Martin sagt nåt intressant (inte till Jassa personligen) om sina känslor för henne i sin dunderfylla? Orkar inte lyssna på honom och Flaskan (tidigare känd som Glaset men beter sig han druckit en flaska vodka på 5 minuter) nu tex, svårt att hålla koll på allt och alla. Hörde att han sa att han gillar henne men det säger mig inte mycket. Uppenbarligen gör han det. Men hur mycket, på vilket sätt egentligen. Undrar ju jag. 😁
Uppdaterar att Martin nyss sa att tv4 sagt till honom att göra kaos i huset, att fucka upp folk. Sååååå med andra ord är det tv4 som triggar igång bråken? Vad kan då mergim fått för uppgift undrar man