Citat:
Vad är hönan,vad är ägget?
Min fundering i nuläget är; har SD i en för honom krissituation fått personer som han har runt sig, agerat i hans ärenden?
Redan 2016 verkar SD ha mordiska tankar mot LW (jag önskar att jag hittade källan igen) där han lutar sig mot HDs önskan att få bort LW ur sitt liv.
Hans och L*enas destruktiva relation resulterar i att både L*ena och H*anna söker sig utanför hans kontroll (revir). H*anna har en relation med S*llen och LW verkar intresserad av Beholder. I april verkar SD vara i dåligt psykiskt skick. Bråk med äldsta dottern på ett mycket otäckt sätt är ett tecken på det. I dagar verkar urladdningen ske.
Jag är övertygad att SD är en mycket manipulerande, kontrollerande person. Han planterar bevis i andras hjärnor i flera led, han får personer att installera Telegram (!!) och han får andra personer att radera (?) i sina mobiler.
Vem har de mordiska tankarna från början och vem planterar in tankar i andras hjärnor?
Om du under åratal blir utsatt för en person som SD, som har ett förhållande till L*ena som han aldrig avslutar, och får frågan; vill du bli av med henne? Jag vill satsa på dig? Jag blir aldrig av med henne(L*ena), hon klistrar sig på mig och det finns inget slut på det här. Jag kommer att göra det för dig. Eller "jag har gjort det för dig och mig". Nu kommer allt att bli bra. Du och jag.
Den enda lösningen är att hon måste bort. Och det var ju det du ville.
Kanske HD tycker att den lösningen är den enda, precis som hon tyckte att den enda lösningen var att SD dödade henne och barnen när hon hade depression?
Det var lösningen på hennes lidande då?
Och det r lösningen på hennes lidande nu?
Man löser problem genom att ta bort problemet så att säga?