2020-03-14, 22:22
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Glasman är så jävla tråååååååkig så klockorna stannar.

Så jävla less på hans babbel.

Han och kossan Amilia ska ut fort som fan.

Javisst är han tråkig, men hans slemmiga gonorréaura får mig att skratta högt varje gång jag ser honom. Allrahelst när han får kladda lite på tjejerna med sina rövsvettfingrar och slicka sig lite om munnen.
Jag tycker han har ett visst (omedvetet) underhållningsvärde trots att hans snack är sövande tråkigt.
Medlem
Citat:
Glasman är så jävla tråååååååkig så klockorna stannar.

Så jävla less på hans babbel.

Han och kossan Amilia ska ut fort som fan.
Bra, var lite osäker på det du sa innan iom dina 2 uppdelade inlägg. Håller med dig helt, ut med sektledaren först. 37 år, han är 37 år gammal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
åååååååååååååååååååååååå
Jag hatar Amilia. JAG JAG JAG.
nu med Jassa. fyfan jag spyr.
Spelar ingen roll VAD de pratar om eller VEM konversationen egentligen handlar om, hon lyckas alltid vrida på konversationen så det handlar om henne. ”Alltså JAAAG... alltså jaag”
Käften fetto!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Så har det varit länge nu. Hon vet precis vad hon gör.

exakt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jasmine gör verkligen bort sig nu med att sitta med den värsta skitsnackaren Amilia och snacka skit.Du kommer aldrig ta hem BB Jasmine🤣😂
Nope! Nu har bränt sina chanser!
Folket säger BLÄÄÄ
2020-03-14, 22:23
Medlem
Nä, nu vill jag ha kvar GLasman Så lnge Amilia är kvar.

Allt för att göra henne irriterad.
Avstängd
Ingen ide att köra sanning eller konka med negern han tar ju bara sanning
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hahaha alltså Jasse. Lennie framstår ju som en raketforskare om man jämför med henne. Så fruktansvärt naiv och dum i sitt beteende. Att hon vräker ut sig allt till Amilia av alla människor och ger henne så mycket info som kan och kommer slås rakt tillbaka på henne själv är skrattretande.

Och jävlar vad hon är självgod just nu. Och Amilia ska vi inte tala om. Hon njuter av sin biljett till chockladfabriken som Jasmine serverade nu.

Okej, hon är naiv och dum. Men hur kan hon då samtidigt vara manipulerande och planerande, och hur kan det vara hennes fel att Rainbow backstabbade henne? Hur får du det att gå ihop?
Medlem
Det var ju knappast min poäng...
Medlem
Citat:
Nä, nu vill jag ha kvar GLasman Så lnge Amilia är kvar.

Allt för att göra henne irriterad.
Så ska det låta!!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Effektivare än de starkaste sömnpillerna Amilia och Jassas babbel...ZzzZzZ
2020-03-14, 22:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Nu är Rainbow 3 mot resten fattar dom inte själva hur korkade dom är?????????? Nu kan ju jassa pakta med alla och köra ut dom?? Dom lät hatet ta över, julia är avundsjuk glasman gubbsjuk/känner sig utanför och Sami har lätt att bli kidnappad av hat vilket hans historia bevisar. Nu kan hela resten av gruppen gå emot dom. Det dom hade var Alex, Vickan, Martin och jas, nu kommer dom gå ihop med mobbarna och bye bye Rainbow, så korkat av Rainbow att det finns inte. Riktigt jävla efterblivet, 3 kan inte stå emot resten av huset! HAHAHAHAHHAHA IDIOTER NI GJORDE NYSS JAZ TILL TROLIG VINNARE NI HADE KUNNAT HA HENNE PÅ ER SIDA JÄVLA EFTERBLIVNA NI ÄR

Söte Jesus vad har du ätit idag? Du låter jättearg. Har du en gosebjörn i närheten så ge den en kram från mig också. Kan du låta bli att spamma med dessa jättenödiga inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in