2020-03-14, 22:24
Medlem
Dom är absolut inte 5 i Rainbow dom är 3
2020-03-14, 22:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltsååååå slutade kolla för två timmar sedan. Öppnar liven igen och det är fortfarande samma jävla tugg. Orkar helt ärligt inte kolla mer i kväll, det är så fucking TRÅKIGT.

BB har ju sagt att det är tillåtet med paktande osv nu för de tävlar i lag, men att allt kan hända. Så kan de SNÄLLA börja tävla individuellt och förbjuda pakter. Det är 0% underhållningsvärde i att deras jävla bråk och tjafs och paktande cirkulerar runt i flera timmar. Blöööeh.
+1 Är så innerligt trött på det här faktiskt.
2020-03-14, 22:25
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi vill inte se något jävla sanning eller konka, är ni tio år gamla?
och vad vill du se? samma gamla monologer från Amilia?
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine kan inte sluta älta blablabla det är sä synd om mig blabla Wtf är fel på denna människans
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Söte Jesus vad har du ätit idag? Du låter jättearg. Har du en gosebjörn i närheten så ge den en kram från mig också. Kan du låta bli att spamma med dessa jättenödiga inlägg.
Vi är här för att kommentera det som händer i huset vilket är det jag gör ditt inlägg däremot är extremt onödigt vad har du ätit idag din mobbare? Sluta hata
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
och vad vill du se? samma gamla monologer från Amilia?

Jag vill se någon knulla.
Medlem
Så gött att folket får se hur chill Sami är i detta. Riktigt värdig vinnare.
Han står för det han tycker, ältar inte saker och respekterar andras åsikter, no drama, no hate, no karma!
2020-03-14, 22:26
Medlem
Ut med glas och Julia ogillar dom som fan just nu
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jasmine kan inte sluta älta blablabla det är sä synd om mig blabla Wtf är fel på denna människans
Omogen
Inte torr bakom öronen
God trogen
Ska jag forts??
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men hon vet att Amilia inte är att lita på. Hon sa det flera gånger bara igår att de hon vill ha ut först är Amilia, Mergim och Lennie. Men nu går det bra att vädra och hänga ut vad alla har sagt.

Men det är hennes egen grav hon gräver just nu, så det är lika bra!
Precis. vafan håller Jassa på med.
Hon snackar skit om vad Rainbow.
Hon lämnar Rainbow för hon inte vill vara i grupp.
Ansluter sig till motsatta gruppen, men säger att hon inte gillar grupper
Går till attack mot Rainbow och säger allt dom sagt inom Rainbow till andra, dessutom till Amilia av alla .bla
Jassa har tappat det.
2020-03-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Nu är Rainbow 3 mot resten fattar dom inte själva hur korkade dom är?????????? Nu kan ju jassa pakta med alla och köra ut dom?? Dom lät hatet ta över, julia är avundsjuk glasman gubbsjuk/känner sig utanför och Sami har lätt att bli kidnappad av hat vilket hans historia bevisar. Nu kan hela resten av gruppen gå emot dom. Det dom hade var Alex, Vickan, Martin och jas, nu kommer dom gå ihop med mobbarna och bye bye Rainbow, så korkat av Rainbow att det finns inte. Riktigt jävla efterblivet, 3 kan inte stå emot resten av huset! HAHAHAHAHHAHA IDIOTER NI GJORDE NYSS JAZ TILL TROLIG VINNARE NI HADE KUNNAT HA HENNE PÅ ER SIDA JÄVLA EFTERBLIVNA NI ÄR
Precis vad dom är, Efterblivna med stor bokstav.
2020-03-14, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Ut med glas och Julia ogillar dom som fan just nu

Julia är en värdig vinnare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in