2020-03-14, 21:59
Medlem
chilimasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Vi måste ju ut med Amilia den första chansen vi får. Hon ensam tar ju upp hela produktionens budget med all mat och annat. Programmet kommer bara bli bättre när hon är ute ur huset
Appappapp! Hon hatar faktiskt mat.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Är det bekräftat eller en lögn att produktionen inte kommer skicka in fler i BB?

Avskyr Marcelo, men fan kasta in den jäveln så han kan pippa Julia, hon behöver det

Tror inte Julia intresserad av den kåta fan, han är dessutom tråkig
Senast redigerad av RacerOne 2020-03-14 kl. 22:16.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Är det bekräftat eller en lögn att produktionen inte kommer skicka in fler i BB?

Avskyr Marcelo, men fan kasta in den jäveln så han kan pippa Julia, hon behöver det

Jag tycker de skulle ta in Herkko Siponen. (Om ni inte vet vem denne gentleman är så kan jag upplysa om att han har en egen tråd här på flashback)

Tänk er Herkko komma inhoppande med indianperuk, full krigsmålning, kort kjol och strumpbyxor. Tänk er Herkkos reaktion när han får se riktiga levande tjejor duscha och bada. Tänk er Herkko trampandes fram och tillbaka talande in i kameran om sitt livvaktsyrke och hur han ska beskydda alla kåta fittor i huset.

In med Herkko snälla BB.
Medlem
jag satte dem på plats

nej det gjorde du inte jassa sluta snacka skit
2020-03-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Vi måste ju ut med Amilia den första chansen vi får. Hon ensam tar ju upp hela produktionens budget med all mat och annat. Programmet kommer bara bli bättre när hon är ute ur huset
Alla vill ha ut henne, både här och fjortisarna på Instagram/Facebook.
Problemet är att hon alltid hamnar med bra tävlare i lag! Hoppas de inför individuella tävlingar nu så hon hänger löst!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Instagram.

link?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Blåvalen i sitt huvud när jASS babblar på: Din dumma efterblivna slyna, du ska ut och jag ska knulla martin.
Blåvalen i sitt huvud ”27 cm. 27 cm. 27 cm”
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Blåvalen i sitt huvud när jASS babblar på: Din dumma efterblivna slyna, du ska ut och jag ska knulla martin.
Hahahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Bb-produktionen får skärpa sig.
Utdela straff! Kanske förbjuda paktande?

Att varje gång de pratar om pakt får de en varning och den varningen är ett straff.

Litet som stort.

Börjar du t.ex pakta är straffet att man måste va tyst ex antal timmar.

Osv osv

Fast vad ska då tjockisen göra i huset?

Det är ju det enda hon kan göra, förutom att äta.
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine är riktigt falsk.Helt sjukt att bara lyssna på hennes skitsnack
2020-03-14, 22:01
Medlem
Fattar inte hur folk kan rösta kvar jasse gång på gång.
Hon har blivit så tråkig sedan Martin kom in så klockorna stannar.
Å Martin hämmas antagligen sjukt mycket av henne. Ut med henne å befria martin ifrån tråkförbannelsen.
2020-03-14, 22:01
Medlem
xrlpyts avatar
Det festliga är ju att Rainbow trodde att deltagarna skulle bestämma vem som åkte ut, dvs att ö-rådet avgjorde och den som fick flest röster skulle få lämna. De visste inte att det skulle lämnas till tittarna i slutändan, och de började bli kåta på att kuppa ut Jassa som de vet har starkt publikstöd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in