Citat:
Ursprungligen postat av
D_120
Är det bekräftat eller en lögn att produktionen inte kommer skicka in fler i BB?
Avskyr Marcelo, men fan kasta in den jäveln så han kan pippa Julia, hon behöver det
Jag tycker de skulle ta in Herkko Siponen. (Om ni inte vet vem denne gentleman är så kan jag upplysa om att han har en egen tråd här på flashback)
Tänk er Herkko komma inhoppande med indianperuk, full krigsmålning, kort kjol och strumpbyxor. Tänk er Herkkos reaktion när han får se riktiga levande tjejor duscha och bada. Tänk er Herkko trampandes fram och tillbaka talande in i kameran om sitt livvaktsyrke och hur han ska beskydda alla kåta fittor i huset.
In med Herkko snälla BB.