Citat:
Ursprungligen postat av
DonTrump
Bra summerat.
Tragisk jävla figur.
Stackars familjen, de lär skämmas ihjäl sig över henne.
Eller så är de lika efterblivna och är stolta över henne.
Tippar på det senare.
Amilia i introvideon: ”Det finns nog inte mycket jag inte kan göra för 1 miljon

”
Amilia i BB huset: Tråkigast av alla på fester, försöker vara sexig, söker bekräftelse av killarna och vill ligga för att hon har så sjukt dåligt självförtroende, snackar skit och vill skapa grupperingar, tror hon är världens smartaste och snackar all folk i huset till sömns.
Ja Amilia wow vad mycket du bjuder på!