2020-03-14, 21:55
  #71665
Medlem
synd att philip & frida syns på bild med husets största skitsnackare
2020-03-14, 21:56
  #71666
Medlem
Flaxifluxs avatar
Vi måste ju ut med Amilia den första chansen vi får. Hon ensam tar ju upp hela produktionens budget med all mat och annat. Programmet kommer bara bli bättre när hon är ute ur huset
2020-03-14, 21:56
  #71667
Medlem
Va fan har glasman och sami aldrig festat och haft kul? Vad är de för fikusar som vill rösta kvar dom, dags att kasta ut dom med huvudet före.
2020-03-14, 21:56
  #71668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Bra summerat.

Tragisk jävla figur.

Stackars familjen, de lär skämmas ihjäl sig över henne.

Eller så är de lika efterblivna och är stolta över henne.

Tippar på det senare.
Amilia i introvideon: ”Det finns nog inte mycket jag inte kan göra för 1 miljon
Amilia i BB huset: Tråkigast av alla på fester, försöker vara sexig, söker bekräftelse av killarna och vill ligga för att hon har så sjukt dåligt självförtroende, snackar skit och vill skapa grupperingar, tror hon är världens smartaste och snackar all folk i huset till sömns.

Ja Amilia wow vad mycket du bjuder på!
2020-03-14, 21:57
  #71669
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Vi måste ju ut med Amilia den första chansen vi får. Hon ensam tar ju upp hela produktionens budget med all mat och annat. Programmet kommer bara bli bättre när hon är ute ur huset
Det är nog dom flesta överens om härinne. Synd bara att hon har sån jävla röta att hamna i rätt lag vid tävlingarna som räddar henne kvar.

Amilia tror säkert att det är hennes talang som gör att hon varit i rätt lag hitills. Miss Självinsikt.
2020-03-14, 21:57
  #71670
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Va fan har glasman och sami aldrig festat och haft kul? Vad är de för fikusar som vill rösta kvar dom, dags att kasta ut dom med huvudet före.
Sami dricker inget har han redan sagt likt Alex, Glasman skulle inte dricka mer efter då Olga var framme och härjade som värst en kväll....
2020-03-14, 21:57
  #71671
Medlem
jassa är så naiv och tror att det är torsdagens händelser som ledde till bråket vilken luffare
2020-03-14, 21:57
  #71672
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kom igen ni kan vara kortfattade

Citat:
Ursprungligen postat av ErikEriksdottir
Kan de börja bråka och kasta saker på varandra snart?

Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon tror ju på allvar att hon är ett fysmonster som skulle kunna agera toppatlet i valfri sport hon åtog sig. Helt bränd är hon.

" Ja konditionen är det ju i alla fall inget fel på det är bara det att jag inte får i mig protein "

//vasaloppet
INSULINKÄNNINGAR
PROTEINKÄNNINGAR
LAKTOSKÄNNINGAR
GLYKOSKÄNNINGAR
MJÖLKPROTEINKÄNNINGAR

2020-03-14, 21:58
  #71673
Medlem
burialhexs avatar
Alltså Amolia, spacklet och glasman spelar i samma liga.

Sen kommer jass, Alex, vick som står på den sidan som gynnar en själv o säger att de inte paltar
2020-03-14, 21:58
  #71674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
hur vet du de fortfarande är ett par?

Instagram.
2020-03-14, 21:58
  #71675
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa är så naiv och tror att det är torsdagens händelser som ledde till bråket vilken luffare
Hur fan ska vi få ut hon ur huset!!!
Less på att hon inte fattar dags växa upp klara av spelet i huset!
2020-03-14, 21:58
  #71676
Medlem
Bulletzs avatar
Blåvalen i sitt huvud när jASS babblar på: Din dumma efterblivna slyna, du ska ut och jag ska knulla martin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in