Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Va, varför? Lol. Fan va dumt av Alex. Men varför sa Julia att alex var en bitch?
Vet inte det var nog på skämt. Men det var tydligt att båda var med på allt och det var bra stämning mellan dom hela tiden. Julia sa ju till Alex också att allt va lugnt och att han skulle strunta i det och inte göra en grej av det.