2020-03-14, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Hm hm - det här du skriver läste jag just på ett helt annat ställe.

Du är forskare har du hävdat i ett tidigare inlägg. I vadå, vill du berätta det?
Var det du som skrev "här i Ryssland" i ett annat inlägg här? Om så är fallet att det var du - bor du där? Pluggar där? Forskar där? Eller "forskar"?

Rysk ”forskare” (googlare) med ambitioner.
Citera
2020-03-14, 19:53
Medlem
Deagle66s avatar
Nu är det extra synd om unga kvinnor.

https://www.expressen.se/nyheter/unga-kvinnorna-som-forlorar-sina-jobb-i-coronans-sverige/
Citera
2020-03-14, 19:54
Medlem
kardashanarsels avatar
Det finns ju fullt med illegala i Sverige och tiggare och så
De springer och smittar under radarn
Anders Tegnell är arrogant och farlig
Citera
2020-03-14, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det är snarare bunkrare och rädda för att bli själva smittade som är egocentrerade.

Va? Nu överträffade du ju dig själv här. Grattis!

Att man vidtar åtgärder för att inte bli smittad eller föra smitta vidare är alltså egocentrerat hahahaha du är ju lite vrickad du med, som vår statsidiot Tegnell ...
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Varför skriver de inte hur gammal personen var?

För att de i skrivande stund inte vet.
Citera
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claramell
Har fortfarande ingen hosta att prata om. Men det känns fysiskt som konstant ångest (tryck över bröstet, tungt att andas, hård puls osv) men utan alla hjärnspöken. 38,3 i feber i detta nu. Har maxat min luftrörsvidgande nu igen men får överskrida gränsen. Känner väl att jag i en annan situation nog velat inhalera hos läkare för bättre resultat.

Låter som vanlig panikångest.. Endel kan ju ramla ihop och svimma av panikångest.
Ta något lugnande och gör något vettigt..Titta inte på nyheterna..
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
Efter ett par lördagsöl så klarnade bilden.
Det här är det bästa som hänt världen. Vi renrasiga nordbor får bara en förkylning, men allt skräpfolk dör som flugor (om det är 80+ vill säga)
Sverige låter det härja fritt och hoppas att det muterar och även tar de yngre. Nordeuropa blir ett etniskt paradis igen.

Om du ser här, så börjar det lysa ganska rött.., i den gamla världen : https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
Citera
Medlem
sannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur
Om jag hade varit superspridare, så är det ingen i Sverige som brytt sig speciellt. Men jag kan inte veta eftersom jag får inte testa mig. Superspridare är oftast symptomfria själva.

Kanske var de unga som skolministern sa att de hade gjort provet men ingen smitta hade uppstått.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Helt sanslöst. Fortfarande alltså? Vad fan sysslar de med.

Det e för att sjukhusen handlar av tillverkarna, det är Nonsens som det statt i tidningarna att man skall sluta köpa masker pa apotek o byggmarknader, finns inget sjukhus som köpt masker av Bygmaxx Eller vad det heter i sverige. Detta skriver jag Utan att ha källa och vore oerhört förvanad om jag har fel
Citera
2020-03-14, 19:56
Medlem
Dramalamadingdongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
hahaha, lås in dig själv då och gå inte ut så slipper resten av landet dig
Låt oss andra som inte är paranoida gymma vidare i helt tomma gym.

Så paranoid som du är så undrar jag hur du ens tar dig till jobbet eller hur fan du ens jobbar?

Det är endast tomt för att andra människor har tagit sitt privata ansvar att inte gymma i gemensam lokal.
Citera
Medlem
57Emmas avatar
Det finns hopp för mänskligheten. Tittade på facebook och i flera lokala grupper finns det människor som erbjuder sig att handla, gå på apoteket eller göra andra ärenden för de äldre och de personer som befinner sig i riskgrupperna.
Man blir glad av att läsa dessa inlägg
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kardashanarsel
Anders Tegnell är arrogant och farlig

Eftersom regeringen har inte sparkat honom trots massor med fel, då kan man lätt säga att regeringen är arrogant och farlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in