2020-03-14, 19:45
  #71245
Medlem
PyjamasXLs avatar
Varför tar inte någon Filips glasögon och trampar på dem?
2020-03-14, 19:46
  #71246
Medlem
Sitter spänt o väntar på att davy jones ska dyka upp, please big brother make it happen
2020-03-14, 19:46
  #71247
Medlem
Jasmine fick noll röster på sig och tittarna räddade henne som vanligt. Hon behöver inte gråta över något som inte ens hänt. Plan B var bara spekulationer för Izabella åkte ut.
2020-03-14, 19:46
  #71248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
HERE COMES OLGA
Och med Olga kommer bråk

men men hon bor ju i maldiverna numera
2020-03-14, 19:46
  #71249
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, en del resonerar visst så. Men är det inte jag-svagt och ängsligt att söka bekräftelse i vilka grupper som INTE röstar som man själv tycker..?

Hitler var vegetarian, osv.
Nu är du ute på djupt vatten! Jag söker absolut inte bekräftelse någonstans, det var mer ett konstaterade.
2020-03-14, 19:47
  #71250
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jass lite besviken på att Martin inte har kommit och frågat hur hon mår.
Hoppas han ignorerar henne hela kvällen och hånglar upp Amilia.
2020-03-14, 19:48
  #71251
Medlem
Är det någon som vet vad låten som de spelar nu heter? Den som Julia älskar?
2020-03-14, 19:49
  #71252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hoppas han ignorerar henne hela kvällen och hånglar upp Amilia.

Sitter och väntar med spänning
2020-03-14, 19:49
  #71253
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
men men hon bor ju i maldiverna numera
Hon kom hem plötsligt bara!
2020-03-14, 19:49
  #71254
Medlem
Idag kommer blåvalen och Glasman ligga.

Glasman pratar på om existentiella frågor och för en monolog i sexakten, medans blåvalen äter en stor måltid samtigt som hon blir tagen av Glasmans stora korv.
2020-03-14, 19:50
  #71255
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nu är du ute på djupt vatten! Jag söker absolut inte bekräftelse någonstans, det var mer ett konstaterade.
Okej, jag ber om ursäkt för att du var otydlig. Du kanske hoppades att jag skulle vara jag-svag och ängslig och byta åsikt för att fb-are och pingstvänner råkar dela min åsikt. Den göbben går inte för allt böbbel i världen!
2020-03-14, 19:51
  #71256
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imananas
Givet! Ville ha kvar Victoria innan för att jävlas med Amilia men orkar inte höra henne prata längre.

Precis. Alltså hon spelar i samma liga som Amolia, så trött på henne och hennes läppar.


Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa prins och prinsessa hur gammal är du????

12-14?? Det vet ju alla?

Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Jasmine fick noll röster på sig och tittarna räddade henne som vanligt. Hon behöver inte gråta över något som inte ens hänt. Plan B var bara spekulationer för Izabella åkte ut.

Precis. Och sami,Julia,glasman står för vad som gjort och säger det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in