2020-03-14, 17:14
  #70705
Medlem
foxieroxies avatar
Alex frågar om Amila och Mergin.
Jass: De får inte veta ett skit.



Vickan har redan berättat.
2020-03-14, 17:14
  #70706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Efter denna dag har jassa Martin alex och Vickan tappar MÅÅÅÅÅNGA röster tror jag.
Det är dom som nu står på tur! Absolut!
Martin ? Nä men dom andra två
2020-03-14, 17:14
  #70707
Medlem
DjPuttes avatar
Vicky har tjallat till Amilia & Mergim vad hon sgat om Jassa och hon tror dem veeeet inget, Snacka om att Jassa är backstaped av Vicky kvällen kommer smälla!
2020-03-14, 17:14
  #70708
Medlem
varför spelar jassa så skenhelig?
2020-03-14, 17:14
  #70709
Medlem
xrlpyts avatar
Jassa är så jävla nöjd med sig själv nu, härligt att se.
2020-03-14, 17:15
  #70710
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hahahaha, välkommen tillbaka Rammi73.

Var inte du 110 % säker på att Izabella skulle klara sig kvar enligt din tvärsäkra faceboksida?
Haha hen har haft fullt upp med fine dining. Alltifrån köttbullar till oxfilé
2020-03-14, 17:15
  #70711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
För att hon är dum i hela huvudet?

Säger först att han betyder mycket för henne o att hon vill ha han som vän hela livet till att sen försöka tvinga Alex o säga att han är kär i henne.

Om han nu är kär i henne är de jävligt taskigt, om han inte är kär i henne är de jävligt taskigt.

Tror inte de får en bra relation utanför huset om hon ska hålla på så.
Hon är ju fan mycket värre än anty. Jag trodde från början att hon skulle vara en upgrade till anty.
2020-03-14, 17:15
  #70712
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jassa är så jävla nöjd med sig själv nu, härligt att se.

2020-03-14, 17:15
  #70713
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jo då , men du vet att allt kan ändra sig . O vadå välkommen tillbaka ? Har aldrig gått härifrån
Har inte sett dig sedan Izabella åkte, vi måste gått om varandra. Hur går restaurangen? När ska du bjuda mig på middag?
2020-03-14, 17:15
  #70714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Slående hur avundsjuka folk i huset är på Sami och Glasmans relation.

Nej, de kommer inte åka ut en efter en Jasmine.
Precis så, och jassa boostar upp sig själv, enbart för att hon sitter säker, skulle Glasman och Sami vara rädda och svettas pga henne? HAHAHAHAHAHAHA
2020-03-14, 17:15
  #70715
Medlem
__Alez__s avatar
Jäkla långkok Lennie kör på.
2020-03-14, 17:16
  #70716
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför spelar jassa så skenhelig?

Hon svävar ju på rosa moln just nu, immuniteten i morse och nu Rainbows kollaps. JASMINE FOR PRESIDENT!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in