2020-03-14, 17:11
  #70693
Medlem
jssa dem åker ut en efter en



mohahahahahahahahahahahahahahaha

aldrig du vet inte hur fel ute du är

som sagt sami kommer ta dig en vacker dag
2020-03-14, 17:12
  #70694
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hahaha du har ju haft hela veckan på dig!
Sent ska syndaren vakna!
2020-03-14, 17:12
  #70695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hahahaha, välkommen tillbaka Rammi73.

Var inte du 110 % säker på att Izabella skulle klara sig kvar enligt din tvärsäkra faceboksida?

Jo då , men du vet att allt kan ändra sig . O vadå välkommen tillbaka ? Har aldrig gått härifrån
2020-03-14, 17:12
  #70696
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför tvingar Victoria fram att Alex ska ha känslor för henne???

För att hon är dum i hela huvudet?

Säger först att han betyder mycket för henne o att hon vill ha han som vän hela livet till att sen försöka tvinga Alex o säga att han är kär i henne.

Om han nu är kär i henne är de jävligt taskigt, om han inte är kär i henne är de jävligt taskigt.

Tror inte de får en bra relation utanför huset om hon ska hålla på så.
2020-03-14, 17:12
  #70697
Medlem
Krakowskis avatar
Vickan är ju så falsk och slut i huvudet så det finns inte . verkar vara en sån som håller i glödlampan bara , så gängar världen fast lampan åt henne
2020-03-14, 17:12
  #70698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jssa dem åker ut en efter en



mohahahahahahahahahahahahahahaha

alrig du vet inte hur fel ute du är

som sagt sami kommer ta dig en vacker dag
Efter denna dag har jassa Martin alex och Vickan tappar MÅÅÅÅÅNGA röster tror jag.
Det är dom som nu står på tur! Absolut!
2020-03-14, 17:12
  #70699
Medlem
DjPuttes avatar
Haha som hon tror högt om sig själv Jassa...
Glasman är nog inte rädd han är arg på hur Jassa håller på med.....
2020-03-14, 17:12
  #70700
Medlem
Slående hur avundsjuka folk i huset är på Sami och Glasmans relation.

Nej, de kommer inte åka ut en efter en Jasmine.
2020-03-14, 17:12
  #70701
Medlem
foxieroxies avatar
Alex vill inte att Jass ska sluta lita på honom.
2020-03-14, 17:13
  #70702
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Naturligtvis. Jag gillar Glasman för han var den ende som tog tag i Sami i början när de gick in i huset. Alla bara sket i Sami i början men Glasman tog kontakt med honom och började snacka. De andra var vidriga och ignorerade honom. Sen är Glasman den person som är först och välkomnar alla nya. Bella sade att Glasman var en av hennes favoriter i huset. Så han är schysst i det läget.
Jag har alltid gillat Glasman jag med, har alltid röstat på honom när det gäller att rädda honom eller göra honom säker. Tror han är sympatisk och härlig. tyvärr har jag börjat störa mig på honom, jag tror inte det är tills hans fördel med allt paktande, likaså att jag snabbt blev trött på Antys gäng i början. Men det handlar ju mer att bb tillåter taktiksnack i programmet numera.
2020-03-14, 17:14
  #70703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hahahaha, välkommen tillbaka Rammi73.

Var inte du 110 % säker på att Izabella skulle klara sig kvar enligt din tvärsäkra faceboksida?
Rammi73 var även säker på att sagostunderna skulle få en twist, meeeeeen ICKE
2020-03-14, 17:14
  #70704
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Slående hur avundsjuka folk i huset är på Sami och Glasmans relation.

Nej, de kommer inte åka ut en efter en Jasmine.
Kunde inte sagt det bättre själv!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in