Citat:
Ursprungligen postat av
Hurtbullen10
Varför tvingar Victoria fram att Alex ska ha känslor för henne???
För att hon är dum i hela huvudet?
Säger först att han betyder mycket för henne o att hon vill ha han som vän hela livet till att sen försöka tvinga Alex o säga att han är kär i henne.
Om han nu är kär i henne är de jävligt taskigt, om han inte är kär i henne är de jävligt taskigt.
Tror inte de får en bra relation utanför huset om hon ska hålla på så.