Citat:
Ursprungligen postat av
Ofcoursemyhorse
Det skulle vara så klockrent med alkohol i slussen exakt NU. Alla kommer spåra. Ska själv ta några glas och njuta av shitshowen.
Det kommer spåra ikväll var så säker , jag har beställt kebab o tagit fram ostkrokar o en flaska bubbel , lördagskvällen är räddad