Citat:
Ursprungligen postat av
Henrik-Heinrich
jojo, men är det inte uppmärksamshetstörst från hennes sida? hon kunde ju inte ta att bli brädad av martin heller. jag tycker jassa har blivit ganska så tråkig på senaste. men julia är ju på nån hämndpsykos mot jassa.
Fast vi tittare vill ju se Julia göra sjuka grejer.
Vi vill inte jass söka kamera för att sedan äta upp Martin