2020-03-14, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
VA, det har jag missat, hur gick det?

Hon har inte sagt det. Allanballan är ute och cyklar som vanligt.
2020-03-14, 15:36
Medlem
Ut med Alex nu för fan om han inte blir räddad! Tråkigare person är nog svår att hitta.
2020-03-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag håller med i allt du skriver. Mergim och Amelia först ut naturligtvis, det känner de också efter alla röstningar som har varit. Nyktrast i frågan har, hör och häpna, Mergim varit, han har själv sagt att han ligger risigast till. Amelia tror antagligen att hon är extremt populär.

Men den ordningen kan ju ändras mycket då de själva börjar att själva nominera och rösta ut.
Är det då smartare att börja med Amelia/Mergim eller Jassa. Sami truppen kan ju inte längre räkna med Jassa och Amelia truppen hatar ju Jassa. Så när dom själva kommer att ha makten att kicka folk är frågan om de båda sidorna bör enas och kicka Jassa eller om Sami truppen väljer att tillsammans med Jassa kickar ur Amelia truppen. Personligen tycker jag att kicka Jassa först då de får en majoritet och sedan börja proceduren med Amelia truppen.

huset kommer väl aldrig ha makten att skicka hem nån?
2020-03-14, 15:38
Medlem
__Alez__s avatar
Alex är team Rainbow
Medlem
burialhexs avatar
Och där berättade Alex till sami och glasman

Detta kan bli en bra kväll
Medlem
foxieroxies avatar
Rainbow spekulerar.
2020-03-14, 15:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Sist in först ut. Det är lösa skott på Victoria och Alex när dom sitter mot en så blek person (med lite tid i huset) som Philip.

Okej. Då börjar vi planera om tilfälle ges att kicka Philip. Vickan räddas ju mest troligt av Martin så det kommer att stå, mellan Alex och Philip. Och då kör vi ut Philip helt enkelt. Lite synd för han är skön, men sånt är spelet, tyvärr.

Philip åker!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Och där berättade Alex till sami och glasman

Detta kan bli en bra kväll
Vad berättade han?
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frogsters
Ett spann mellan 60-65 kg vill mina ögon få det till. Med andra ord INGEN konstig vikt

Fattar! Enligt min åsikt finns det inget som är mer oattraktivt hos en människa än att snacka nedlåtande om kvinnors vikt. Tyder bara på osäkerhet vilket du borde lärt dig 2020, förutsatt om man är normalfungerande
Jag skriver personligen inte på de sätt du reagerat på (utan använder alltid deltagarnas namn ) och tycker att det är onödigt att andra gör de. Men här får alla skriva vad dom vill, det kommer aldrig att förändras. De är liksom hela grejen med Flashback. Kan man lära sig att igonrera de man inte gillar och ibland läsa lite mellan raderna så är det en oslagbart forum totalt sett.
Jag kan förstå att man inte gillar personen Amilia som vi ser 24/7 just nu, så för henne är det lite "som man bäddar får man ligga". Likadant med Mergin. Dom två sitter i samma båt.
Medlem
foxieroxies avatar
Nu får inte Vickan vara med i deras möten längre.

För vi tittare ser ingenting
2020-03-14, 15:40
Medlem
__Alez__s avatar
Räddar Martin Alex.

Så har vi Vickan vs Philip.

Borde kunna gå att rädda Philip.
2020-03-14, 15:40
Medlem
foxieroxies avatar
Alex: Nu kommer Vickan säga till Jass att hon blev manipulerad av Rainbow.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in