2020-03-14, 15:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har missat förmiddagen hur kommer vi att köra?
Jassa blev immun i tittarnas omröstning, Martin kommer välja Alex eller Vickan på måndag med makten, oavsett vem som blir kvar så åker Philip ut. Allt annat vore en otrolig skräll.

edit: men jag kommer rösta på Philip på måndag
2020-03-14, 15:24
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ja det är ju sant. Men Jassa är ogillad i både Sami truppen och fetto truppen. Så frågan är nu när de,kommer att individuellrösta. Kanske om någon vecka eller två och då ligger ju Jassa mest risigt till.
Hon sitter stensäkert hos stor majoritet av tittarna men som du säger hänger hon svajigt hos deltagarna.
Hon är för snäll (dumsnäll) för att kunna spela spelet, vilket kan bli hennes fall.
Sen försöker hon att aliera sig med Mergim och Lennie då de är starka i tävlingar och kan rädda henne.

Personligen tycker ja hon (och Martin) är sjukt tråkiga när dom hänger tillsammans. När hon är ensam lever hon ut mer, så ja kan förstå varför många ändå gillar henne. Bäst vore om dom förstod att de bästa för dom båda vore att vara isär och inte ligga och slicka på varandra hela tiden. Bäst för dom och bäst för oss tittare.

Trots att hon/dom är tråkiga att se på just nu så är de många andra som bör skickas ut före.
Amilia och Mergim bör hela tiden ligga i högsta prioritering. Skickar man inte ut dom direkt när tillfälle ges kan dom komma att bli en Lennie som plötsligt börjar bli sprallig och trevlig och nu kan glida sig mot final.
2020-03-14, 15:26
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Jag har missat förmiddagen hur kommer vi att köra?
Sist in först ut. Det är lösa skott på Victoria och Alex när dom sitter mot en så blek person (med lite tid i huset) som Philip.
2020-03-14, 15:26
Medlem
foxieroxies avatar
T o m Vickan säger att Julia är väldigt avundsjuk på Jass.
2020-03-14, 15:27
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tycker Vickan svarar bra på vad som hände i torsdags. Om hon pratar med Jasmine om hur snacket gick och de får in alkohol i kväll så kan det smälla.
Medlem
Allt på grund av att folket rösta kvar Jasmine
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jassa blev immun i tittarnas omröstning, Martin kommer välja Alex eller Vickan på måndag med makten, oavsett vem som blir kvar så åker Philip ut. Allt annat vore en otrolig skräll.

edit: men jag kommer rösta på Philip på måndag

Kan inte Flashback iaf försöka få kvar Philip så det händer NÅGOT i huset
Medlem
Lord2Moynes avatar
Vicky sluta älska allt och alla säg vad du tycker istället din fegis, tror du vi är pantade eller? Du hatar Amilia precis som de flesta av oss härute, säg det istället.
Medlem
Philip kommer alltså slagga bredvid julia, martin skjuter ju sig själv i foten ifall han inte räddar philip. hur fan ska han vinna bb med jasse vid sin sida, är han smart så räddar han viccan, alex är en större konkurrent. viccan är sämst på tävlingar så hur ska martin få sin gåva från victoria. skickar han hem alex så är miljonen mycket närmre.
Medlem
foxieroxies avatar
Jaha, Vickan ska berätta för Jass idag att hon gick bakom hennes rygg.
2020-03-14, 15:28
Medlem
Virran har också insett att Julia är avundsjuk på Jassa Hon är inte så dum som man kan tro!
2020-03-14, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Kan inte Flashback iaf försöka få kvar Philip så det händer NÅGOT i huset
JO

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in