Citat:
Ursprungligen postat av
Awwwsum3
Alex höjer upp sami julia och glasman ändå hatar folk på honom Föratt han är svart, det är helt sjukt
Gnälla om bara för att han är svart .m.m och dra det kortet år2020 känns lite ute.
Alex ska ut.
Men han har fan steppat upp sen Anty fick lämna. Alex vart en helt annan person.
Första dagarna utan Anty va han helt vilsen visste inte vart han skulle gå. gick dram och tillbaka.
Nu har Alex helvänt och är med Team rainbow