2020-03-14, 14:52
  #70129
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag sitter och fantiserar och blir nästan hård i brallan när jag tänker på när Amilia ska sitta och besvara kritiska frågor när hon sitter löst. Hur ska fröken självinsikt fixa det ?

Kritiska frågor???
Är det hittills någon som fått någon kritisk fråga?
2020-03-14, 14:52
  #70130
Medlem
nu ljuger ju negern vadå öppen och ärlig. hahahaha
2020-03-14, 14:52
  #70131
Medlem
Globalisten55s avatar
Wtf..Jag är naturlig ledare😂Nej du är ingenting Ale x
2020-03-14, 14:52
  #70132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
2 frågor som huset inte fick höra undra vad det är för frågor?


Om du kollar får du se
2020-03-14, 14:52
  #70133
Medlem
xrlpyts avatar
Vill bara flika in att jag är oskyldig till att Jassa räddades kvar, på hedersord. Jag vaknade lagom till larvmilkshaken så jag missade hela omröstningen och beskedet.
2020-03-14, 14:52
  #70134
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Kritiska frågor???
Är det hittills någon som fått någon kritisk fråga?
Lugn. Jag skrev fantiserar!
2020-03-14, 14:53
  #70135
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vilket jävla utgångsläge vi har!!! Philip ska slagga i rainbows, målet är ju att plocka ut folk i pink room, martin räddar philip för att rainbows ska bli starkare, alex mot viccan haaahhha fyfan vad legendariskt isf
Rainbow team krossade Sovrum2 utan behöva göra något.
Sovrum2 sänkte sig själva
2020-03-14, 14:54
  #70136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nu ljuger ju negern vadå öppen och ärlig. hahahaha

Förstår ej vad du har emot honom när han är någon man faktiskt kan skratta åt.
2020-03-14, 14:55
  #70137
Medlem
förfan alex sämsta svaren
2020-03-14, 14:55
  #70138
Medlem
HAHAHAA negern tror han är något, gå ut när du är klar mannen
2020-03-14, 14:56
  #70139
Medlem
Alex höjer upp sami julia och glasman ändå hatar folk på honom Föratt han är svart, det är helt sjukt
2020-03-14, 14:56
  #70140
Medlem
xrlpyts avatar
Vad fint att inte svära på svenska för att hålla det barnvänligt, det är ju inte som att ungarna idag har tillgång till Google och kan lära sig exakt vad bombaclut betyder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in