2020-03-14, 12:25
  #69877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja jassa är ju så ÄRLIG så hon kommer ju säkert ta upp det face to face med julia istället för att trippa runt på tå och gapa som en 15 åring och inte lossas som ingenting (vilket hon gjort senaste dygnet)

Hoppas då Julia avslöjar att även alex och Vickan stöttat detta!
2020-03-14, 12:25
  #69878
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Okej, nu försöker jag för en tredje gång: Kan någon vara snäll och ge en recap? Förmiddagen kanske? Snälla snälla?

Jag ser att huset fått mat och det frossas, antar att robinsonveckan officiellt är över. Men vad ledde hit i dagens händelser?

Läs ikapp tråden din lata odåga.
2020-03-14, 12:26
  #69879
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Tror det står mellan Lennie och Jassa. Har dock inte kolla några andra sociala media för hur det ligger till men tänker på vilka som har stått som finalister tidigare år.


ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahah
2020-03-14, 12:26
  #69880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Okej, nu försöker jag för en tredje gång: Kan någon vara snäll och ge en recap? Förmiddagen kanske? Snälla snälla?

Jag ser att huset fått mat och det frossas, antar att robinsonveckan officiellt är över. Men vad ledde hit i dagens händelser?

De fick dricka larvmilkshake och sedan var allt över.
Jasse fick även reda på att hon räddats av tittarna. (Kul)
2020-03-14, 12:26
  #69881
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Läs ikapp tråden din lata odåga.

Det säger mig inte så mycket, tråden stannar av när något händer, din otevliga jäkel!
2020-03-14, 12:27
  #69882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Överraskande att Amilia och Mergim inte hjälper till. De får duka av.

Du tror själv att de kommer duka av? Amilias strategi är ju att äta tills någon annan har plockat bort från hela bordet
2020-03-14, 12:27
  #69883
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Martin kommer absolut inte rädda alex, victoria kommer han rädda

Det betyder att Vickan är skyldig honom två gånger nu. Han har ju räddat henne en gång tidigare och hon har väl inte på något sätt visat sin lojalitet än. Skulle vara intressant att se hur hon skulle välja om det stod mellan Martin och Alex.
2020-03-14, 12:28
  #69884
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
De fick dricka larvmilkshake och sedan var allt över.
Jasse fick även reda på att hon räddats av tittarna. (Kul)

Tack för en detaljerad sammanfattning! Ja, men var det allt då liksom, drick dessa larvshakes och och alla drack så blev de godkända? Anar i tråden att amalia och mergim vägrade - fick det inga följder?
2020-03-14, 12:28
  #69885
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Om han nu mot all förmodan skulle åka ut kommer nog tittarsiffrorna sjunka som en sten, jag hade slutat kolla direkt iaf. Angående Glasman så förstår man ju att nazister inte gillar honom, dom har sin uppfattning.

Det kan säkert bli Sami i final. Men vinnare. Nej. Jämför med tidigare säsonger.
2020-03-14, 12:30
  #69886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det kan säkert bli Sami i final. Men vinnare. Nej. Jämför med tidigare säsonger.


vad fan har tiigare säsonger med denna att göra? sitter sami i final (vilket han kommer göra om han inte drar innan) så vinner han
2020-03-14, 12:30
  #69887
Medlem
Lord2Moynes avatar
Chocka oss med att skicka in alkohol då för fan, klockan är efter 12:00. Ge oss en dagsfylla att beskåda!
2020-03-14, 12:31
  #69888
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Tack för en detaljerad sammanfattning! Ja, men var det allt då liksom, drick dessa larvshakes och och alla drack så blev de godkända? Anar i tråden att amalia och mergim vägrade - fick det inga följder?

Alla drack iaf 1 klunk - Julia,Philip och Sami drack varsitt glas.

Amolia och Gnällgim drack inget.

Inga påföljder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in