2020-03-14, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Är det 100% att Martin kommer rädda Alex? Tror tyvärr inte Philip har en chans i en tittarröstning... Det har blivit en väldigt orättvis situation för honom.
Martin kommer absolut inte rädda alex, victoria kommer han rädda
2020-03-14, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Martin kommer absolut inte rädda alex, victoria kommer han rädda

Hoppas du har rätt.
2020-03-14, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag hoppas att du har rätt. Det jag tänker på är att big brother, den här säsongen är så tråkig och pk att normalt folk som tittar börjar droppa av och fjortisar som röstar Jasse, vet inte hur big brother ska vara och fortsätter titta och rösta.

fast sami har ju ett fancommuity där ute som är helt sjukt dessutom kommer säkert jocke slänga ut en story om att rösta på sami säg att 250000 av jockes miljonfans röstar bara där har du redan segern i en ask
2020-03-14, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast sami har ju ett fancommuity där ute so är helt sjukt dessutom kommer säkert jocke slänga ut en story om att rösta på sami säg att 250000 av jockes miljonfans röstar bara där har du redan segern i en ask

Ja, du vet mer än mig om hur mycket "fans" alla har där ute. Jag är inte särskilt gammal men sociala medier och youtube osv är något jag avskyr. Följer man bog brother live som vi gör så borde sami ta det enkelt och jag blir glad att du säger att han har starkast stöd.
2020-03-14, 12:16
Medlem
Scamps avatar
Jaha, vem fan vill se när Jasse borstar tänderna i närbild. Jävla vidriga produktion
Medlem
svepets avatar
Det är helt omöjligt att njuta så mycket av att ta på deo och borsta tänderna som Jasmine gör.
Medlem
Omg vilka närbilder på jassas min fylld med tandkräm
2020-03-14, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
BB måste steppa upp nu för blir mer BB tittande i dessa corona tider.

Leverera underhållning varje dag!

Äh det kan du glömma. Ett gäng homofiler som styr programmet tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Det är helt omöjligt att njuta så mycket av att ta på deo och borsta tänderna som Jasmine gör.
Kameratid har guld i mun
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergim är så vidrig, finner inte ord, hur han provocerar mig var gång han är i bild.
2020-03-14, 12:18
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vilken jävla mesproduktion!

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilken jävla lekstuga detta blivit

Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Tänk om det kunde finnas en deltagare som sa typ: "Fan vilken fjollig produktion, jag äter ris en vecka till i ren protest"
Skulle älska den människan

Fyfan. Stänger av - blir bara förbannad på produktionen. Lika hjärndöda som jasse.
2020-03-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ja, du vet mer än mig om hur mycket "fans" alla har där ute. Jag är inte särskilt gammal men sociala medier och youtube osv är något jag avskyr. Följer man bog brother live som vi gör så borde sami ta det enkelt och jag blir glad att du säger att han har starkast stöd.

även omrösningarna på cmore ser man att han är populär han har vunnit Alla omrötningar därför han fått göra typ vasaloppet och fånga mat med korgen igår. om sami stannar i huset tiden ut vinner han lätt jassa kan hälsa hem skulle glasman åka ut innan finalen kan du räkna in även hans fans som kommer rösta på sami

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in