2020-03-14, 11:34
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Ha ha ha.
Du e la fö go eller.

Ja deras vittnesmål kommer bli spännande.

Vågar dom riskera att förutsätta ljuga, undanhålla, och förvilla.
Är det verkligen värt det.????
Eller är det dags att lägga korten på bordet.

Spännande.

Jag undrar...JG är alldeles för insyltad.
Som hans polisvän uttryckte det:
”...Jerry skulle hålla sig utanför och inte engagera sig. Ma’s erfarenhet gällande Jerry är att han brukar "lägga näsan i blöt" lite för mycket för hans eget bästa”.

JG har tydligen redan dragit ned, tappat intresset, på GC, och om SD ryker in - varför riskera sin och sin sambos rykte? Sina fortsatta jobbmöjligheter...Google is (not always) your friend...?
Det är många i Sverige vet nu, inte bara Flashbackläsare, Örebro, eller dom som läser NA, VLT och Aftonbladet.
Och en offentligjord och tillgänglig FUP.
Söker man på ”hjärsta rättegång” på Google så kommer Honans PDF-sammanställning upp som nr 13.

OffT min skitsnacksbingo-bricka åker fram, jag tror på vinst.

#TeamÅsaHiding — #TeamÖh,Eh,Ah,NäJagVetInte,JagKommerInteIhåg
1—0
Citera
2020-03-14, 11:39
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Jo. Självklart är sexuell aktivitet på just brottsplatsen orimlig såklart. Det hade dom sett direkt. Platsen är totalt damsugen på dna, och Lena är vrängd ut o in på obduktionen så nån sexuell aktivitet med utlösning på brottsplatsen är utesluten.

Kan du se det som troligt att dom hade sex på morgonen/förmiddagen innan Lena var hos polisen... Eller på eftermiddagen efter att Lena vart hos polisen. På kvällen hade dom ju annat och göra och på natten dog hon ju.
Fönstret är ju inte stort för möjligheten med sex, men det står ändå på glänt där på förmiddag eller eftermiddag.

Absolut kan jag det, det är ju det som är den stora missen i Hiding,s åtal, hon kör ju ROKSlinjen med "våld i nära relation" och hävdar att BO blev mördad för att hon var på väg att lämna MGM, det är precis tvärsom, BO blev mördad för att hon var ett djävla plåster och inte kunde lämna MGM och hans fru ifred.

Det spelade ju ingen roll att MGM behandlade henne som smuts, BO rev av sig trosorna och kom springande så fort han visslade, värre självskadebeteende har jag knappast läst om.

Jag tror att det var när BO på allvar började djävlas med MGK som hennes öde beseglades, MGM sket fullkomligt i hennes tjafsande han hade ju fullt tillträde till kärleksgrottan ändå men när det börjades raderas cacher för MGK och hon lackade ur, då brann det i proppskåpet för MGM.

Så svaret på din fråga är ja, de knullade säkert så fort tillfälle gavs så varför inte på förmiddagen för att ta ett snabbskjut på eftermiddagen.

Vad fan genushäxan från Göteborg ska tillföra fallet som "expertvittne" vete fan.
Citera
2020-03-14, 11:40
Medlem
Citat:
Ha ha ha.
Du e la fö go eller.

Ja deras vittnesmål kommer bli spännande.

Vågar dom riskera att förutsätta ljuga, undanhålla, och förvilla.
Är det verkligen värt det.????
Eller är det dags att lägga korten på bordet.

Spännande.
Om de har svårt att hålla sig till sanningen så lär det märkas. Det är en sak att svamla i polisförhör, en helt annan inför åhörare, domare, åklagare och you name it.
Citera
2020-03-14, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Du har en jävligt tråkig attityd men det är jag övertygad om att du vet om och att du väljer att fortsätta vara en av trådens mest uppkäftiga deltagare utan substans. Jag gav er information om att både MH och HD hade alibi. Var jag fick den inormationen kan jag ju inte säga men det visade sig ju vara sant, HD är släppt och avskriven. Eller hur?
Informationen om UWs och NWs besök i LWs radhus den 15e maj efter kl 23 finns i fup. Det borde du ha kollat innan du började gläfsa. Frågan återstår: kan detta besök ge försvaret rimligt tvivel?
Tack för svar... tror jag.
Har inte läst hela FUP ännu... kanske du kan vara vänlig och komma med en hänvisning till var i denna stora FUP du läst om besöket.
Citera
2020-03-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag undrar...JG är alldeles för insyltad.
Som hans polisvän uttryckte det:
”...Jerry skulle hålla sig utanför och inte engagera sig. Ma’s erfarenhet gällande Jerry är att han brukar "lägga näsan i blöt" lite för mycket för hans eget bästa”.

JG har tydligen redan dragit ned, tappat intresset, på GC, och om SD ryker in - varför riskera sin och sin sambos rykte? Sina fortsatta jobbmöjligheter...Google is (not always) your friend...?
Det är många i Sverige vet nu, inte bara Flashbackläsare, Örebro, eller dom som läser NA, VLT och Aftonbladet.
Och en offentligjord och tillgänglig FUP.
Söker man på ”hjärsta rättegång” på Google så kommer Honans PDF-sammanställning upp som nr 13.

OffT min skitsnacksbingo-bricka åker fram, jag tror på vinst.

#TeamÅsaHiding — #TeamÖh,Eh,Ah,NäJagVetInte,JagKommerInteIhåg
1—0
Tror du Jerry ses som en trogen eller otrogen man ?
Om nu Jerry är stor nog att tvätta själv kanske det inte märks i hans kalsonger vad han har för fritidssysselsättning.
Det är ju trots allt Man och Kvinna Jerry tittar på, när han "forskar".
Citera
2020-03-14, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Tack för svar... tror jag.
Har inte läst hela FUP ännu... kanske du kan vara vänlig och komma med en hänvisning till var i denna stora FUP du läst om besöket.
Jag undrar också över det där besöket. Det är lätt att plantera trådsanningar.
Citera
2020-03-14, 11:50
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Jag gav er information om att både MH och HD hade alibi. Var jag fick den inormationen kan jag ju inte säga men det visade sig ju vara sant, HD är släppt och avskriven. Eller hur?
Det är inte mig du skriver till men jag måste ändå kommentera.

Skämtar du nu?
Tror du på allvar att åklagaren har lagt ner misstankarna mot HD för att hon har alibi?
Misstankarna är för tillfället nedlagda för att det inte finns bevis.
Vi får se om inte utredningen återupptas när SD har fällts för mordet.
Citera
2020-03-14, 11:51
Medlem
Skibladners avatar
Citat:
Du har en jävligt tråkig attityd men det är jag övertygad om att du vet om och att du väljer att fortsätta vara en av trådens mest uppkäftiga deltagare utan substans. Jag gav er information om att både MH och HD hade alibi. Var jag fick den inormationen kan jag ju inte säga men det visade sig ju vara sant, HD är släppt och avskriven. Eller hur?
Informationen om UWs och NWs besök i LWs radhus den 15e maj efter kl 23 finns i fup. Det borde du ha kollat innan du började gläfsa. Frågan återstår: kan detta besök ge försvaret rimligt tvivel?
Var i FUP läser man detta????
Citera
2020-03-14, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Då har du 100% fel för var det något hon inte gjorde så var det att sätta sina barn först.
Eller vad tycker du om att gulligull mamman fortsatte knulla och baka hjärtformade kakor till den som hotat mörda sonen A*ron?
Hennes åtrå efter SD var det som sattes först . Punkt!

Nejdå du har helt fel.
Ditt hat mot Lena grundar sig i nåt och det skulle vara så spännande om det kom fram.
Jag tror att du ville ligga med henne men hon ville inte ha dej, och därför tycker du så illa om henne.

Min uppfattning är att Lena var som vilken förålder som helst.
Hon älskade sina barn och gjorde allt hon kunde för dom.
Hon gjorde säkert samma misstag aom alla föräldrar gör nån gång ibland.
Inget fel på henne som mamma.

Däremot är min uppfattning att HON SJÄLV som person hade ett rörigt liv, men vissa är såna. Det händer saker runt den typen av människor hela tiden och dom är helt enkelt bara såna.

Dit "jag hatar Lena" predikande är bara en massa onödigt Bullshit, och jag läser inte ditt trams. Jag scrollar förbi dina inlägg och jag ber att du gör detsamma med mina, så slipper vi sånt här tjafs.
Jag gillar Lena och hade gärna träffat henne, och du hatar Lena för att du inte fick ligga med henne.
Så, kan vi lämna detta nu och gå vidare??
Scrolla snorkråkan, Scrolla......
Citera
2020-03-14, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Läser ikapp (för jag är krasslig) och kanske någon annan hunnit korrigera.

Det är INTE Lena som skriver detta. Det är skärmdumpar av meddelanden från SD!

Man får vara extra kritisk när man läser Snorets inlägg då han kört samma grova smutskastningkampanj mot Lena från början. Men han även flera ggr pekat ut hennes son N@a som mördaren, t o m ganska nyligen innan FUP släpptes.
Bara det säger det mesta.

Ok, det står otydligt.
Finns logik kring att det kan ha varit N*a?!
Citera
2020-03-14, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
Tror du verkligen att han skulle lämna ett sådant spår AVSIKTLIGT?

Nej det borde han ju inte. Men han tar redan så stora risker att man kan tro att han är mer besatt än
orienterad.
Grannarna vet redan om deras förhållande, ändå mördar han henne några hundra meter från hemmet,
några meter från större väg. Tänk om hon bara rusat ner på vägen?
Han tog ständiga risker och visste att hon läckte.
Han kanske intalat sig att han inte kan åka fast, i det tillstånd han var i.
Menade att Lena var i totalt underläge och att han absolut skulle klara sig.
Senast redigerad av Moschata 2020-03-14 kl. 12:28.
Citera
2020-03-14, 12:24
Medlem
JgrpCs avatar
Vad och vem kan ha fått Lena att lämna hemmet?
Vi vet att hon hade klätt på sig (jacka/skor) så det var inte en oplanerad utgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in