Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Man kan helt enkelt bara scrolla förbi "snyt-pojkens" inlägg, jag gör det och jag vet fler som gör det. Frågan är om han nån gång har blivit avvisad av Lena och som hämnd måste svartmåla henne. Fast o andra sidan så skiter jag i vilket för "corona-näsan" blir bara fjantig med sina inlägg.
Lena älskade sina barn otroligt mycket och satte barnen först.
Lenas största intresse var visst inte att plocka i ordning hemma, so What, 2 av mina ungar är såna, ett par polare är såna. Dom har andra intressen som är viktigare.
Lena tog hand om ungarna, jobbade, ge-cachade, och satt med näsan i telefonen och bokade pipp-tider med olika killar.
En typiskt sökare.
Men oavsett vad hon gjorde så förtjänade hon inte att dödas.
Sen kan sken-heligt kristna i tråden tillsammans med "snyt-bäbisen" skriva vad dom vill.
Scrolla bara förbi, det gör jag.
Jag gör det samma, dock vile jag korrigera just detta så att det inte skulle uppstå en missuppfattning/ trådsanning för de som inte bott i tråden sedan start.
Instämmer med allt du skriver, tillika din konklusion avs agenda.
Postaren skriver endast i denna tråd, oerhört många inlägg. Med ett enda tema.
Och har kunskap om uttryck som inte blivit officiellt förrän FUP släpptes.
Avvisad är troligt. Hällörad likaså.
Ser fram emot v 13 då vi ska få höra JG. Han sitter i en rävsax då han oavsett,
mest troligen, kommer att behöva förklara varför han undanhöll information om
SDs mordplaner/mordtankar avs sin familj, och varför han raderade..”heteroporr”...
inne på toaletten vid kort paus under förhör på polisstationen.
Golvbrunns-Hanna kommer troligen att ha en dag av tempofär och selektiv minnesförlust.
Vilket inte verkar gälla när det kommer till GC och mystlösning.
Jag förväntar tyvärr mig att behöva genomlida timmar av snömos
Hon påstår ju att hon svarat på ALLA frågor. Jomenvisst.
”Besvarat” kanske:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Hanna aka ”jag vet inte/det tänker inte jag kommentera/jag tänker inte säga nåt mer/jag kan inte svara på den frågan/jag kan inte säga nånting om det/jag vet inte ens nånting om jag vet det-Hanna”.....
#TeamÅsaHiding💪🏻