2020-03-14, 01:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag mådde illa när han sa det och även hur nära Martin var med henne lol.

Tror mig, jag förstår dig
2020-03-14, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja! Att han inte ville ligga med henne på fyllan utan isåfall nykter, i sängen, under täcket. OM hon hade velat.

Helt otroligt. Vad ser han i henne efter dessa veckor

Får inte precis vibben av att Lennie får ligga mycket på utsidan, han tar väl sina chanser.
2020-03-14, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Får inte precis vibben av att Lennie får ligga mycket på utsidan, han tar väl sina chanser.
Ja, jag med. Är något med honom. Fast det är ändå skumt då han verkar som en skön kille, förmodligen utanför huset också så det är lite konstigt. Men får en sådan känsla med. Glasman ser också ut som en sådan kille som inte får ligga mycket.
2020-03-14, 01:40
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Javisst. Helt rätt. Och vem gillar inte det mer än Big Pharma. Man kan bara spekulera i hur många triljoner de kommer att göra på detta.
Precis.
Läkemedels företag gnuggar händerna.

Det va någon influensa förut några år sedan. det va nå influensa folk tog spruta emot och fick komplikationer.
Dom hade botemedel klart och hade forskat på det flera år,
När dom hade botemedel klart så kom influensan till befolkningen.
Finns en dokumentär om den influensan och det läkemedels företaget som tros ligga bakom influensan.
2020-03-14, 01:41
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja! Att han inte ville ligga med henne på fyllan utan isåfall nykter, i sängen, under täcket. OM hon hade velat.

Helt otroligt. Vad ser han i henne efter dessa veckor

Haha alltså jag fattar inte...

Kul skvaller att lyssna på ändå, även om jag skäms lite. Dock trodde jag aldrig detta om Lennie!
2020-03-14, 01:43
Medlem
Citat:
Ja, det stämmer. Det känns som de "gamla" deltagarna är trötta på nya ansikten och tycker det är jobbigt att få in nya hela tiden.

Jag är inte säker på om de blir trötta på nya ansikten, framför allt inte när jag tänker tillbaka på några av de tidigare säsongerna. Hittills har det sett ut som att två saker varit avgörande: Hur den nya deltagaren själv beter sig vid ankomsten (Jessica ballade ur och försvann nästan direkt), och/eller hur de som redan är i huset beter sig (att Izabella kom in direkt efter det där med Lennie/Lisa var klart annorlunda jämfört med när "kändis-Jocke" kom in när Anty precis hade åkt ut).
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Haha alltså jag fattar inte...

Kul skvaller att lyssna på ändå, även om jag skäms lite. Dock trodde jag aldrig detta om Lennie!
Tjyv lyssnar du. Fyyy
Medlem
Citat:
Ja, jag med. Är något med honom. Fast det är ändå skumt då han verkar som en skön kille, förmodligen utanför huset också så det är lite konstigt. Men får en sådan känsla med. Glasman ser också ut som en sådan kille som inte får ligga mycket.

Glaset har nog legat med en hel del tjejer 18-25 år i utbyte mot drinkar och/eller inträde på hans favorithak.
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Men Glasman driver en riktigt populär temaklubb på Riche. Den är ju alltid fullsatt och han står hjärna vid insläppet. Tror du inte han tar en chans a la "Billy Butt" för få lite skäggmussla?
2020-03-14, 01:44
Medlem
137MGs avatar
Okej så Lennie säger nu att han inte går alls på utseende, eller personlighet. Det förklarar väl varför han skulle kunna vilja vara med Amilia
Medlem
”Jag är den sista personen som skulle vara petig” -Lennie

Nä tack det har vi märkt efter sängfösaren du hade med valen
Medlem
Citat:
Men Glasman driver en riktigt populär temaklubb på Riche. Den är ju alltid fullsatt och han står hjärna vid insläppet. Tror du inte han tar en chans a la "Billy Butt" för få lite skäggmussla?
Av de tjejer han försökte få till något med i huset är varför jag tvivlar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in