2020-03-14, 01:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Och det är inte Glasman? Det enda han gör är att leka reporter med Pruttaren.

Pruttaren är härlig. Forskning visar att kvinnor pruttar lika mycket som män. Men Sami är ärlig och behöver inte dölja det.

Så låt oss prutta öppet tillsammans.
2020-03-14, 01:15
Medlem
Gautamas avatar
Känner de till Coronaviruset i huset?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja,det är under all kritik.
BB tråden är roligare än programmet !
Gjorde ju en paus när Lennie fick vara kvar och nu är vi där igen.
Hoppas verkligen på alkohol men det blir väl inte förrän på måndag och då 2 öl var.

+1
Medlem
Alex la sig med direkt insyn i Virrans stjärt
2020-03-14, 01:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag tror hon framstod som tråkig, men att hon egentligen själv var uttråkad. Jag såg när hon var med i "Parovi", stor skillnad - hon kanske förväntade sig något liknande.

Bella är en skärpt tjej men hon var inne för kort tid. Hon sade t.o.m. att Glasman var en av hennes favoriter i huset. Starkt av henne.
2020-03-14, 01:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Känner de till Coronaviruset i huset?

Ja.
2020-03-14, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
"Rösta kvar Glasman om ni inte vill att Sami ska lämna" . Därför rösta folk kvar Glasman. Själv la jag min röst på Izabella. Tycker Glasman är en översittartyp som inte förtjänar att glida på en räkmacka med Sami till final. Dessutom pratar han i princip bara taktiker vilket börjar bli jävligt tröttsamt att lyssna på.

Men om han slutar tvåa kommer han retligt nära pengarna utan att nå hela vägen, lär orsaka mer smärta än om han åker ut om en vecka eller två.
2020-03-14, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bella är en skärpt tjej men hon var inne för kort tid. Hon sade t.o.m. att Glasman var en av hennes favoriter i huset. Starkt av henne.
När sade hon det? Nu i efterhand skulder hon allt på Glasman och Sami. Att de spelar fulspel. Samtidigt som hon hyllar Mergim till skyarna, att alla kan göra misstag men så länge man går vidare så.. usch för Izabella. Verkligen en extremt tråkig deltagare. Ärligt talat, vad gjorde hon i huset egentligen?
2020-03-14, 01:20
Medlem
victoria är så sugen på lennie
Medlem
Så vänta.. Jas förstår att rainbow har velat få ut dom och dom har haft problem med henne, men nu vill hon bli sams med dom? Fyfan vad korkat av henne. Kan förstå att folk anser henne att vara falsk. Hon gör bara detta för att hon ligger löst just nu.
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Ja plus att när hon sällade sig till Bögrim och Fettots gäng då är det avgjort för mig.
2020-03-14, 01:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Men om han slutar tvåa kommer han retligt nära pengarna utan att nå hela vägen, lär orsaka mer smärta än om han åker ut om en vecka eller två.

Klart att Glasman skall vara kvar. Titta på avsnitten så ser ni att han nästan alltid är först med att snacka och välkomna nya deltagare. Han var den som tog tag i Sami i början och snackade med honom medan andra bara sket i Sami. Respekt till Glasman för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in