Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
LOL. Tack men ödmjukt. Jag anser mig inte vara bättre än någon annan. Endast att jag ser saker annorlunda.
Alla människor besitter en kunskap som bara kan vara lite annorlunda än någon annans.
Precis. tycker dina inlägg och svar är så bra skrivna.
Du knäcker en med bra skriven text mot en som skryter om sin Mens´a IQ.
Du borde få en guldmedalj i den här striden mot high IQ wannaberyttare