2020-03-14, 00:38
  #69109
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Inatt kommer den fullbordade våldtäkten på Lennie, tyvärr är inte Mergim inblandad. Det kommer vara blåvalen som tar för sig!
Mergim kommer gråta av svartsjuka när han ser akten mellan blåvalen och Lennie.
2020-03-14, 00:39
  #69110
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det du beskriver är mer av en karaktär en människa har. Inte intelligens. En ödmjuk människa kan vara tyst i ett samtal och uppfattas mindre utåtriktad och också därför mindre intelligent.

Någon som har ett behov av att hävda sig genom att ständigt höras är inte mer intelligent än någon som sitter tyst och lyssnar. De tysta personerna är mer analytiska men kanske har svårare att uttrycka det i tal eller skrift. Östasiater som Japaner eller Nordkoreaner är bra exempel deras medel IQ ligger mellan 110 och 113 på IQ skalan. De är oftast tysta och analytiska och saknar vårt europeiska sätt att tala högt och föra långa dialoger. Vi mäter fortfarande intelligens efter anglosaxisk mått eftersom vi ansåg vår kultur och intelligens var överlägsen.

Det studeras mycket i det just nu framförallt inom genetiken varför vissa grupper kan ha högre IQ än andra raser/grupper. . Man tar även upp i detta sammanhang även EQ, dvs "emotional quota" vilket visar helt andra värden av intelligens.

Vår syn på intelligens och vilka verktyg vi bör använda förändras just nu.
Spännade och skrämmande att följa utvecklingen.
Jag är ofta tyst observerar, lyssnar, analyserar, ser beteende förändringar..m.m på folk man är med
men jag säger inget jag lägger märke till saker som folk missar när dom babblar på.
Jag är inte den som prata bland folk så mycket.

Så du beskrev mig ganska bra där jag Fetade din text
2020-03-14, 00:40
  #69111
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja nu är Fettot sugen.Gosade i soffan det hon kunde och fäljer efter han.
Fattar inte att Lennie gillar Amelia såvida inte det beror på att i början då han var stum så tyckte han att det var skönt med någon som surrade för han oxå.
Tror inte att han har förstått hennes mål än! Det kommer han snart bli varse, kanske redan inatt. Jag ska upp tidigt imorgon så kommer inte kunna bevittna spektaklet men det kanske är lika bra det
2020-03-14, 00:41
  #69112
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Jasså hur då?
Hemligt
Det går att se gratis.
2020-03-14, 00:41
  #69113
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Säger inte emot något av detta men står endå fast vid allt annat jag sagt. Absolut det är alltid intressant med forskning.

Jag tror kanske att vi menar samma sak men vi närmar oss målet annorlunda. Jag tvivlar inte på att du är intelligent och du är väldigt utåtriktad och frispråkig vilket är också en bra egenskap.

Keep on!
2020-03-14, 00:41
  #69114
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Mergim kommer gråta av svartsjuka när han ser akten mellan blåvalen och Lennie.
" Gööeeer nått faakking big brööther seiir ni inte vaud hon göör meid Lenny hallååå big brooothaa "
2020-03-14, 00:42
  #69115
Medlem
Lunatics avatar
Fan va tråkig dag i BB.
2 pratar typ alla sover.
Måste varit den tråkigaste Fredagen i BBs historia.
2020-03-14, 00:42
  #69116
Medlem
musttomtes avatar
Amilia Stapelfeldt vill ha sig av glämpa men byxorna behåller vi på! mycket bra tänk!
2020-03-14, 00:43
  #69117
Medlem
Marckos avatar
Fan vad jag har börjat stört mig mer o mer på jasse. Sjukt dryg o bitchig person. Tror även som många andra att Martin hade lyft som person utan henne som en svans hela tiden.
2020-03-14, 00:45
  #69118
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag är ofta tyst observerar, lyssnar, analyserar, ser beteende förändringar..m.m på folk man är med
men jag säger inget jag lägger märke till saker som folk missar när dom babblar på.
Jag är inte den som prata bland folk så mycket.

Så du beskrev mig ganska bra där jag Fetade din text

Underbart. Också en extremt bra egenskap. Vi är bara människor med olika förutsättningar men hög intelligens. Alla har ett värde och hittills har vi bara mätt den med en egen måttstock.
2020-03-14, 00:45
  #69119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror kanske att vi menar samma sak men vi närmar oss målet annorlunda. Jag tvivlar inte på att du är intelligent och du är väldigt utåtriktad och frispråkig vilket är också en bra egenskap.

Keep on!

Tack fina ord, detsamma mannen.
2020-03-14, 00:45
  #69120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcko
Fan vad jag har börjat stört mig mer o mer på jasse. Sjukt dryg o bitchig person. Tror även som många andra att Martin hade lyft som person utan henne som en svans hela tiden.

JA på den!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in