2020-03-13, 21:05
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast jassa är ju inte så omtyckt egentligen
Jassa är omtyckt. några som inte gillar henne. förmodligen homosexuellapersoner som inte tycker hon ser bra ut
2020-03-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Gammalt godis är ingen fara.
Käkade massa godis för länge sedan.
Kompisens farsa kör Soppbil och fick typ en motsvarande flyttlåda med 2kg påsar som dom fyller på i butik med som va 1år för gammalt. va vit hinna på men smakade inge annorlunda. jävlar va vi åt godis.
Ferrari bilar och maskar m.m

Soppbil, är det ett mobilt sopp-kök för hemlösa eller?
2020-03-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Bra fråga. Han sa flertal gånger att han endast ville ha lite ”flört” i huset men han verkade närmare desperat efter hennes uppmärksamhet ibland. Hon använde lite för mycket brun utan vitamin D, ja.
Ja, eller hur. Jag är fortfarande till denna dag förvirrad varför han drog sig till henne. Hon är ju verkligen inte snygg. Sedan använder hon way too much brun utan sol. Jag tycker Att Julia är definitivt snyggast i huset, även om hon är crazy.
2020-03-13, 21:07
Medlem
Citat:
Jassa är omtyckt. några som inte gillar henne. förmodligen homosexuellapersoner som inte tycker hon ser bra ut

Jag gillar henne inte och jag gillar bara snopp men åh andra sidan umgås jag inte med 13 åringar och gillar inte skrik rent generellt
2020-03-13, 21:08
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Soppbil, är det ett mobilt sopp-kök för hemlösa eller?
du hajjar . vet inte hur det stavas. Lastbil som hämtar sopor efter folk.
även porrfilmer på vhs va vanligt fynd.
2020-03-13, 21:10
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Jag gillar henne inte och jag gillar bara snopp men åh andra sidan umgås jag inte med 13 åringar och gillar inte skrik rent generellt
Jassa är mer som Fjortis. och inte 13 nu blir jag sur
2020-03-13, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag tänkte att hon hade mens.
För det första, alla kvinnor får inte flygningar. För det andra har jag aldrig hört talas om att någon kvinna har tampong inne för flytningar. Om man inte har mens är tampong mardröm då det blir jävligt torrt.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:

Jag är straight och jag stör ihjäl mig på henne. IQ fiskmås och allmänt störig = inte speciellt attraktivt..
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hon har 1 par trosor
Alla kvinnor får flytningar, så använder hon tampong får hon inte flytningar i trosan.

Rätt smart.
Tamponger använder man under mens och inte flytningar sen har hon sagt minst fyra gånger att hon har mens idag, och det går utmärkt att bada med det.

Jag kanske inte hade badat naken i en pool i tv om jag hade mens men alla är olika.
Medlem
Citat:
du hajjar . vet inte hur det stavas. Lastbil som hämtar sopor efter folk.
även porrfilmer på vhs va vanligt fynd.

Soppbil hämtar soppor, sopbil hämtar sopor
2020-03-13, 21:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Jag gillar henne inte och jag gillar bara snopp
Vill du smaka på min Shnopp
2020-03-13, 21:13
Medlem
Citat:
Gammalt godis är ingen fara.
Käkade massa godis för länge sedan.
Kompisens farsa kör Soppbil och fick typ en motsvarande flyttlåda med 2kg påsar som dom fyller på i butik med som va 1år för gammalt. va vit hinna på men smakade inge annorlunda. jävlar va vi åt godis.
Ferrari bilar och maskar m.m
Fast det här är ju inte gammalt godis utan godishalsband de löst upp i vatten och som stått i snart en månad. Mögligt eller inte, det kan jag inte svara på men det känns inte som att det är så fräscht.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in