2020-03-13, 20:05
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Jag vet ej ? Real Madrid har väl alltid haft enorma skulder och kört vidare med korruption?

De engelska klubbarna sponsras ju av Araber och ryssar. Om ryssarna e solventa och ej satsat pa Spekulation kann de betala ut lön men om inte sa är det good bye

Vad exakt är det du ej fattar?

Det du inte fattar är att löner kommer att fortsätta betalas ut. Exakt hur länge får vi se, det beror på huruvida man stänger säsongen eller ej.

Citat:
En positiv sak e att man kommer sluta betala sjuka löner till personer som vill skjuta in en boll i mal.

Det e väl det positiva med det hela?

Så summa summarum är att man kommer att fortsätta betala ut sjuka löner till folk som inte ens behöver skjuta en boll i mål.
Citera
2020-03-13, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Det du inte fattar är att löner kommer att fortsätta betalas ut. Exakt hur länge får vi se, det beror på huruvida man stänger säsongen eller ej.

Så summa summarum är att man kommer att fortsätta betala ut sjuka löner till folk som inte ens behöver skjuta en boll i mål.
ok tack för din info, själv trodde jag annorlunda att lön ej betalas ut om kapital fattas tex
Citera
2020-03-13, 20:14
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
ok tack för din info, själv trodde jag annorlunda att lön ej betalas ut om kapital fattas tex

Hört talas om banker och riskkapital? Tror du att det någonsin kommer fattas kapital för storklubbar?
Citera
2020-03-13, 20:15
Bannlyst
Citat:
Hört talas om banker och riskkapital? Tror du att det någonsin kommer fattas kapital för storklubbar?
som sagt tack för din Information jag visste inte att det funkade sa. ja da e ju spelarna garanterade lön i alla fall. Känns skönt
Citera
2020-03-13, 20:19
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
som sagt tack för din Information jag visste inte att det funkade sa. ja da e ju spelarna garanterade lön i alla fall. Känns skönt

Det beror givetvis på. Stänger man säsongen och inga inkomster ser ut att komma in på 6 mån (högst otroligt), så finns det nog risk för både lönesänkning och ev. tillfälliga kontraktupphävningar.
Citera
2020-03-13, 20:21
Bannlyst
Citat:
Det beror givetvis på. Stänger man säsongen och inga inkomster ser ut att komma in på 6 mån (högst otroligt), så finns det nog risk för både lönesänkning och ev. tillfälliga kontraktupphävningar.
Aha tack för infon, har du ev källa för dina pastaenden?
Citera
2020-03-13, 20:32
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Aha tack för infon, har du ev källa för dina pastaenden?

För vad exakt? Ja, det finns källor för allt. Jag har varit fotbollsfantast i över 20 år. Jag vet att det tidigare har betalats ut löner under avbrott. Det finns även andra ligor som det i nyheterna står om att de kommer att fortsätta betala ut löner. Sen finns det givetvis ingen som vet hur länge det gäller, som jag tidigare skrev.
Citera
2020-03-13, 20:36
Bannlyst
Citat:
För vad exakt?
det är ju du som kommer med pastaende sa da vet ju du exakt vad du har pastatt och du vet exakt vad din källa är!!
Citera
2020-03-13, 20:37
Medlem
gato12s avatar
Hur känns det nu för er som sitter på Viasats alla kanaler?

Har ni sagt upp det än...?
Citera
2020-03-13, 20:38
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
det är ju du som kommer med pastaende sa da vet ju du exakt vad du har pastatt och du vet exakt vad din källa är!!

Ja. Men vad vill du ha källa på? Allt? Hela vår konversation, delar av den?
Citera
2020-03-13, 20:39
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hur känns det nu för er som sitter på Viasats alla kanaler?

Har ni sagt upp det än...?

Den Force Majure önskade man nog som abonnent.
Citera
2020-03-13, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ja. Men vad vill du ha källa på? Allt? Hela vår konversation, delar av den?
Det räcker med det du skrivit !!! Tack för din info!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in