Alltså Victoria tycker jag beter sig som en 14 åring som kan grina en hel dag för förlusten. Snälla tjejen, Amilia hade vunnit dig om och om igen, släpp det, gå vidare. Hon ska sitta och böla hela dagen, så irriterande och barnsligt beteende. Borde vara åldersgräns på BB 25+
Alltså Victoria tycker jag beter sig som en 14 åring som kan grina en hel dag för förlusten. Snälla tjejen, Amilia hade vunnit dig om och om igen, släpp det, gå vidare. Hon ska sitta och böla hela dagen, så irriterande och barnsligt beteende. Borde vara åldersgräns på BB 25+
Det hade hon garanterat gjort! Stabil som en elefant!
Hon tänkte nog att hon tävla om andraplatsen till Martins harem och förlora emot Amalia
Fast att du är 171 cm och vägde 75 kg i 4:e månaden säger ju inte särskilt mycket om hur din kropp ser ut. Vickan har en väldigt rejäl underkropp och kan lätt hålla 75 kg på sin kropp utan att se direkt tjock ut.
Jag har också stora ben och rumpa men absolut ni kanske har bättre kroppsreferenser osv 🧐