2020-03-13, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Känns sunt med 5kg om man aldrig har gymmat och måste lära sig tekniken

Men förväntade mig inget annat från dig heller...

Lära sig tekniken att lyfta upp en hantel ifrån bröstet, det är inte någon jävla gymnastövning ditt miffo.

Ingen människa är så svag att den behöver börja köra hantelpress med 5kgs hantlar isf bör man be någon om råd och tips innan eftersom man bara slösar sin tid.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Jazz hud är lite gul när hon är osminkad. Det ser nästan ut som om hon har Hepatit C, eller?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Insåg nu att de har ett FUCKING citronträd i poolrummet. Använde de citron till fisken?
2020-03-13, 19:23
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Fan va kul det hade varit om dem skickade in en chipspåse/godispåse och så fick gruppen enas över EN person som skulle få den och personen får INTE dela med sig. De får inte lotta heller 😅 Hade blivit en het diskussion
Haha det hade faktiskt varit kul. Tippar på att Alex eller Mergim hade fått den då de gnäller mest. Amilia hade såklart krävt den också minsann men hon hade blivit nedröstad och tjurat i ett hörn.
2020-03-13, 19:23
Medlem
Bulletzs avatar
20 tråkiga frågor passar utmärkt till den tråkiga fjoll mesen Lenny. Fy fan aldrig skådat en sådan tråkig människa innan. Fattar fortfarande inte vad fan han gör i ett program som detta. Som sagt, skulle sökt till sveriges mästerbagare eller liknande. FJOLLBÖG.
2020-03-13, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Insåg nu att de har ett FUCKING citronträd i poolrummet. Använde de citron till fisken?

JAg insåg det nu när du skrev det
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Orkar fan inte kolla på skiten mer idag. Hoppas det händer nåt i huset så ni som tittar får valuta för pengarna.
Optimist där. Men jag beundrar dig för att du har ett liv i alla fall!

Lennie gungar. Skitkul.
Medlem
Lennie satte sig bredvid Mergima i soffan då kom Blåvalen och kvävde honom för hon la sig över honom i sedvanlig våldtäktsfasoner. Då reste sig Mergima irriterad och la sig någon annanstans och Lennie flyttade sig men blev påtvingad att massera hennes hand vilket han såg ut att tycka var sjuuukt plågsamt. Nu skulle Glasman, Lennie och Martin ut och köra 20-frågor. Lennie signalera med ögonen till Mergima ”Häng med ut” men han ville vila.
Då kommer Amilia efter killarna och Martin sa ”Vad ska du göra här? Alltså vad är din roll” hahahaha den första roliga saken han har sagt Hon kontra med ”Jag tänkte sitta här och se gullig ut hehe”

Noll självinsikt! Killarna ville vara där utan henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag har också korkat upp. Schkååål!

Vilken jävla shitshow.
Skååål! Helt jävla sanslöst! Ingen vill ju se det här. Ändå sitter vi och tittar men till mitt försvar har jag det på på två tv-apparater i olika rum så jag gör annat samtidigt.
2020-03-13, 19:25
Medlem
När får man veta vem som vann immunitet??
Medlem
PyjamasXLs avatar
Nu 20 frågor, vi ses om en timme, bye bye
Medlem
speniss avatar
Skål BB addicts

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto