2020-03-13, 19:18
Medlem
DjPuttes avatar
Om nu det står mellan Alex och Vicky så är Alex självskriven 1:a ut ur huset, Dags ni tänker en aning om alfahannen är ute kommer det bli mer tjaffs och annat i huset
2020-03-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Martin ville inte riktigt skriva under med sitt blod att han ville stå i finalen med Vicky, Jasse och Alex, när de pressade honom så sa han försiktigt ja men sade också att han ville ha med Glasman. Tror inte han tänkt i just dom banorna faktiskt.

Trist för dom att de inte kommer gå så långt

dem kommer aldrig stå i finalen hur kan dem ens tro det
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Va fan, gräsänka planerat rödvin, goda ostar, tända ljus och njuta av när alla flippar ut efter 1 glas böbbel🥂. Vem i helvetes jävlar är producent för den här skiten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Finns då ingen vuxen människa, kvinna som man som kör hantelpress med 5kgs hantlar första gången.

Känns sunt med 5kg om man aldrig har gymmat och måste lära sig tekniken

Men förväntade mig inget annat från dig heller...
Medlem
Varför kör de inte pristävlingar där ett lag kan vinna mat?
Det var så fult att de fick dela fisken på alla. Så är det inte på Robinson, där är var lag för sig. Får ju skapa lite avundsjuka som kommer att skapa intriger så de finns något att titta på..
Senast redigerad av Rum77 2020-03-13 kl. 19:22.
2020-03-13, 19:20
Medlem
Martin vill inte köra en ”tyst strejk”. Han pratar ju knappt inte i vanliga fall så för honom hade det inte blivit någon skillnad.

Det här är så trist! Nu ska jag korka upp vinet. Om jag blir otrevlig senare ikväll vet ni varför. Skål! 🍷🍷🍷
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spenis
Dom klagar om dusch. Va fan det finns kranvatten,pool. Det är väll bara att blaska av sig.
Jag fattar inte riktigt varför de inte bara duschar av sig med en hink som Lennie gjorde när han var nedkladdad av ägg? Handtvål och hinkvatten hade åtminstone gjort en lite fräschare mellan valkarna åtminstone.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Igår var de tvungna att pakta för att de fick i uppdrag att skicka ut en person.

Idag sitter dubbelmoralen jassa och paktar i soffan (utan att BB bett om det).

Igår säger hon att det är så fult att pakta och gråter. Idag sitter hon själv och gör det och vill ha ut den personen tittarna gillar bäst.

nu ska hon ju definitivt ut jävla lögnare

trött på det jävla smaskandet också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Mentalt tar Glasman just nu 20 kg.

Han filosoferar om det medans han lyfter 5 kg.

Allt sitter i hjärnan.

Hahaha ja det är ju tanken som räknas. Det vet alla
2020-03-13, 19:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Martin vill inte köra en ”tyst strejk”. Han pratar ju knappt inte i vanliga fall så för honom hade det inte blivit någon skillnad.

Det här är så trist! Nu ska jag korka upp vinet. Om jag blir otrevlig senare ikväll vet ni varför. Skål! 🍷🍷🍷
Jag har också korkat upp. Schkååål!

Vilken jävla shitshow.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Du kommer inte bli besviken. Det kommer hända, blåvalen missar inte en chans att prata om sig själv om målet är öppet.

Kanske nu det händer?
Medlem
Turbotraktors avatar
Orkar fan inte kolla på skiten mer idag. Hoppas det händer nåt i huset så ni som tittar får valuta för pengarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in