Citat:
Ursprungligen postat av
miss.G
Jag har fattat att Putte var en pundare och var en idiot och våldsam och allt vad det innebär. Men R var väl inte våldsam och även om hon pundade så tror jag inte det var på samma nivå och att det ändå var hyfsat från hennes sida från början. Hon verkar mer vara en svag jäkel som inte kan säga nej men aldrig tar några aktiva beslut själv.
Om brödrarna bor i närområdet och om de inte är nerknarkade så har de garanterat haft koll och gjort vad de kunnat. Det gör man liksom om man vet om läget vilket de säkert gjorde
Det är rätt naivt att tro att R skulle vara bättre. Dom 2 minsta var undernärda! Hon övergav sin nyfödda på BB! Hon har setts ute vinglandes med barn i bärsele! Om hon vore bättre så skulle hon aldrig låtit något av barnen bo under samma tak som P!
Har man som syskon verkligen det ansvaret? Jag har noll koll på mina syskon i skrivande stund. Jag påminner om att P va grovt narkotikaberoende, hotfull,våldsam o en kriminell bakgrund... om han hade varit min bror hade jag inte haft kontakt för att skydda min egen familj!