Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Hmm, sperman vet man väl inte riktigt, har inte MGM hävdat att de tog en snabbis på fredagen eller minns jag fel?
Men den stora frågan är ju hur fan de orkade med detta sexliv, blev de aldrig trötta på att göka konstant.
Men vi är väl alla olika antar jag, en del läser böcker eller samlar på frimärken, det ska till alla sorter för att göra en hel värld.
Stycke 1.
På foton så har hon helt andra kläder på sig på fredagen, och heller inga ringar på sig.
Hon träffade honom på kontoret den fredagen.
Hon hade tajta träningskläder på sig.
(alltså ingen kjol) om hon inte åkt hem och bytt om förstås men det är inte troligt. Så antingen har hon på sig en otvättad och flera dagar gammal och smutsig kjol, eller så har sperman kommit dit efter fredagen. ( lö, sö, må)
Stycke 2.
Det måste vara nåt i vattnet, eller i geo-kretsarna.
Alla pippar ju med alla, hela tiden, varje dag, året om, jämt.!
Hanna är otrogen med Sillen, Stefan är otrogen med minst Lena fast det kan vara fler, och Lena pippa med varenda karl i hela Örebro och ser till att skilsmässor statistiken konstant ökar. JG har en Mandy osv osv osv osv.
Det roliga är ju att alla umgås ju hela tiden också på olika event... Ha ha ha ha
Vi får fan flytta till Örebro, MR Reimer.
Stycke 3.
Personligen är jag lyckligt gift. Haft min gumma över 17 år.
Hoppas aldrig att nån tekniker skall kolla dna här hemma för då har jag nog inte............
He he he. Skoja bara.