Martin fyller ändå en funktion i huset, han är duktig i tävlingar och behövs som motpol till Lennie i blåvalens " lag ". Synd att Jassa är kvar i huset och förpestar stämningen med sina fjortisläten bara.
Han börjar bli lite lik Sideshow Bob i barret nu, tramadolmannen