2020-03-13, 14:39
Bannlyst
Jag tror slutresultat när allt är över att Sverige är top 3 som drabbas hårdast av detta.

Pga nonchalansen. Någon som tror samma?
Citera
2020-03-13, 14:39
Medlem
sannes avatar
Socialstyrelsen

Vi behöver köpa material, det har vi vetat länge.
Citera
2020-03-13, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Nej den här heter Carlsson tror jag. Men jag tycker han var värre än Tegnell.

Vad obehagliga människor det är som ska kommunicera situationen ... jag tycker de är vidriga ..

Du kan inte säga att du vet samtidigt som du motiverar det med ett "tror jag".

Så här va, jag har i dagar uppmanat fläskbäckare att gå till propaganda kanalen SRP1 Lördagsintervjuen och lyssna på denna byfåne till Tegnell boss vilka lögner och agenda han EGENTLIGEN står för men ingen gör det alla på fläskbäck är således svennebananer!

När ska ni sluta vara svännebananer och resa er ur skyttegravarna och stega fram som den skrämda viking ni innerst inne är?
Citera
Medlem
I-van-Toers avatar
Det kostar alltså samhället, i Sverige, för mycket om en förälder måste vara hemma med sitt låg- eller mellanstadiebarn. Medans det inte gör det i Norge och Danmark. Så det är viktigare att samhället inte förlorar på det ekonomiskt än att begränsa smittspridning. Är det så man ska förstå presskonferensen?

Det är ju inte bara barn som kan smitta andra utan det är ju även lärare som träffas och springer runt och sedan kanske åker med lokaltrafik hem. Personal i matsalar också. Fattar inte idioterna detta?
Senast redigerad av I-van-Toer 2020-03-13 kl. 14:50.
Citera
Medlem
Johan Carlson står och petar sig i ansiktet... varför kan de inte säga att man ska hålla avstånd, tvätta sig m.m. det kan de åtminstone säga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Nu räkna du in ytor där ingen bor. Du får underkänt i statistik.

Då kan du redovisa den korrekta statistiken som visar att södra Sverige är lika tätbefolkat som Italien?
Citera
2020-03-13, 14:41
Medlem
ganglere2s avatar
Han som pratar nu sa faktiskt att det beror på vilka åtgärder som vidtas. Nähä. När kom de på det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutinsPutain
Du kan inte säga att du vet samtidigt som du motiverar det med ett "tror jag".

Så här va, jag har i dagar uppmanat fläskbäckare att gå till propaganda kanalen SRP1 Lördagsintervjuen och lyssna på denna byfåne till Tegnell boss vilka lögner och agenda han EGENTLIGEN står för men ingen gör det alla på fläskbäck är således svennebananer!

När ska ni sluta vara svännebananer och resa er ur skyttegravarna och stega fram som den skrämda viking ni innerst inne är?

Kan jag väl, jag gjorde ju just det. Tror jag. Men allvarligt vad kan någon göra åt saken?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Jag tror slutresultat när allt är över att Sverige är top 3 som drabbas hårdast av detta.

Pga nonchalansen. Någon som tror samma?

Jag tror det kommer bli katastrof. Inte sämst i världen, men antagligen sämst av i-länderna.
Citera
2020-03-13, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Om MSB säger att vi inte ska bunkra så betyder det att vi måste bunkra så in i helvete.

Jag har lärt mig nu att man alltid ska göra tvärtemot vad Sverige säger.

Jag har lärt mig samma sak också. Har också lärt mig att det är helt lönlöst att försöka påpeka lögner de ger hos vissa ytligt bekanta. Tycker egentligen synd om folk som är så indoktrinerade att de litar blint på detta pack men de får väl lära sig den hårda vägen då.
Citera
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Vi behöver ett världskrig, det är det enda som fått andra regeringar att skärpa till sig under en kris.

Kan inte du ringa och fråga Putin om vi kan få svensk trupptransport genom RySovjet då ?
Citera
Medlem
Jon.Holmss avatar
Journalisterna på pressträffen är ju inte mycket bättre. Inga kritiska frågor alls. Den ende med lite stake var den äldre gentlemannen från Ekot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in