2020-03-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det är fjortisen Jasse som skriker.
Jag vet! Men även Victoria är bra på att skrika. Sedan var det någon som bara vrålade rakt ut, tror det var Alex. Vem håller på så? Märks att de inte har jobb i kontorslandskap , där lär man sig ändå lite att man inte skriker och härjar.
2020-03-13, 12:24
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Han tycker nog att hon är lite omogen. Jag skulle rygga tillbaka för en sån brud iaf med tanke på att hon känns väldigt ofärdig och flängig, känns inte som något stabilt att satsa på.

Martin är ju vad jag förstått ganska lugn och är mycket hemma och softar, medans Jasmine springer runt på ravefester och härjar runt som en galning.

Blir nog ganska jobbigt att ha en relation med henne om man är natt och dag på det sättet.

Men kanske drar Jasmine igång honom och får han ur huset

Jag tror inte att någon, förutom en handfull instagram-teeenys på allvar tror att den där relationen är något annat än för kameran. Martin i synnerhet är väldigt medveten om det. Jasmine, bakom den där IQ-befriade blondin-approachen är trots allt extremt kameramedveten och jag tror inte heller hon tror att det är en RIKTIG relation innerst inne. What happens in the Big Brother house, stays in The Big Brother house and in their wikipedias.
2020-03-13, 12:25
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad tror ni vinnarna av dragkampen väljer? dragkamp eller dusch?

bara en idiot hade valt sovrummet
Ifall de får tillgång till allt som finns i sovrummet, typ rena kläder och hygienprodukter hade jag lätt valt sovrummet! Man kan tvätta av sig i handfatet ett tag liksom..
Edit: Och blött papper på toa.. Nån fräsch person har säkert våtservetter i rummet också, typ sminkborttagning om inte annat.
2020-03-13, 12:26
Medlem
avixs avatar
-
2020-03-13, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag tror inte att någon, förutom en handfull instagram-teeenys på allvar tror att den där relationen är något annat än för kameran. Martin i synnerhet är väldigt medveten om det. Jasmine, bakom den där IQ-befriade blondin-approachen är trots allt extremt kameramedveten och jag tror inte heller hon tror att det är en RIKTIG relation innerst inne. What happens in the Big Brother house, stays in The Big Brother house and in their wikipedias.

Mjo mja, det märks att Jasmine är kär men hon har nog förstått att dom inte är där, jag tror dock hon hoppas på det och jobbar för framtiden.

Martin känns ju inte som ett säkert kort iaf, han kommer nog släppa Jasmine när han kommer ur BB.
2020-03-13, 12:28
Medlem
På tal om skrik inne i huset, så är det här klippet nästan roligare att titta på i tio timmar än att se på liven.

https://youtu.be/XN0LZtplUgY
2020-03-13, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Har du dumstruten på nu när du insett ditt stora misstag.
Ja fan!
2020-03-13, 12:30
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Mjo mja, det märks att Jasmine är kär men hon har nog förstått att dom inte är där, jag tror dock hon hoppas på det och jobbar för framtiden.

Martin känns ju inte som ett säkert kort iaf, han kommer nog släppa Jasmine när han kommer ur BB.

Mja, framförallt tror Jasmine att Martin är hennes biljett till att få stanna kvar i huset.

Men på måndag åker hon ut.
2020-03-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Umgås Lennie och Mergim nånting nu?
Knappt!
Tror Mergim kom på det är haram att vara kär i en kille så han håller avstånd nu Och Lennie anstränger sig inte heller för han orkar väl inte med PMS dramaqueen Mergima.

Men Amilia är efter Lennie vart han än går.
2020-03-13, 12:35
Medlem
Vad är de för fel på dem? ”Jag tittar inte på porr i vuxen ålder”. Porrfri barndom. Porr var ju det mest spännande som barn och nu i vuxen ålder är det väl klart att man tittar på porr lite då och då.
2020-03-13, 12:36
Medlem
Lennie är knäpptyst i fisnuttionen <—— What?? Min mobil som skrev. Menade diskussionen. Han är storkonsument jag lovar
2020-03-13, 12:36
Medlem
Jassa måste vara mentalt efter, på fullt allvar. Hon håller på som en bebis, släpar fötterna efter sig, ligger på marken och slänger benen hit och dit, håller på och skriker och gör konstiga ljud. Aldrig sett en vuxen människa bete sig så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in