2020-03-13, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Dels det. Det dyker upp vidriga kommentarer om Alex som är relaterade till hans hudfärg, att man vill sätta en yxa i Fridas huvud osv.

Fake news
2020-03-13, 11:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
HAHA Amilia har tagit maxdos av sin medicin hela veckan och klagar på maten. Det är SKITENKELT att inte äta om man tar ADHD-medicin. Dessutom: DU HAAAAR ÄTIT, AMILIA. Ris och kokos är inte luft.
2020-03-13, 11:47
Medlem
Citat:
Dels det. Det dyker upp vidriga kommentarer om Alex som är relaterade till hans hudfärg, att man vill sätta en yxa i Fridas huvud osv.

Ah jag fattar. Jag gillar Alex och vill inte se en yxa i någon. Brukar aldrig störa mig på människors vikt men med Amilia stör jag mig så mycket på hennes personlighet att jag tänker ”men jäkla tjockis” så får jag dåligt samvete ändå men ändå inte för det har inte med vikten att göra ändå.

Älskar dock jargongen i denna tråden och på Flashback ❤️
2020-03-13, 11:49
Medlem
Citat:

Tycker i största mån att det är irrelevant, tycker inte heller att amilia är speciellt stor. Förstår inte heller varför man hakar upp sig på Alex hudfärg. Vi alla ser honom och vet hur han ser ut. Vill man drämma yxa i huvudet på Frida pga hennes skratt? Detta har ju blivit mer ett spel på sociala medier än vad det är ett spel för dom i huset. 😂

Oavsett hur folk ser ut där inne så är de ändå helt tappade/beter sig konstigt. Vissa borde verkligen gå en kurs i självinsikt.
2020-03-13, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HAHA Amilia har tagit maxdos av sin medicin hela veckan och klagar på maten. Det är SKITENKELT att inte äta om man tar ADHD-medicin. Dessutom: DU HAAAAR ÄTIT, AMILIA. Ris och kokos är inte luft.

Ja det är fan fusk. (Men ändå inte) Man tappar aptiten nästan helt
2020-03-13, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Det tär på krafterna att inse att man blivit backstabbed

Säg inte att du tycker synd om henne?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ah jag fattar. Jag gillar Alex och vill inte se en yxa i någon. Brukar aldrig störa mig på människors vikt men med Amilia stör jag mig så mycket på hennes personlighet att jag tänker ”men jäkla tjockis” så får jag dåligt samvete ändå men ändå inte för det har inte med vikten att göra ändå.
Nä, med Amilia har det inte med vikten att göra. Vi jävlas med hennes vikt ändå.
Medlem
Haha alex
”Dom sa fattiga riddare, hets mot folkgrupp?”

Victoria
”Nee..”
2020-03-13, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
nigger ut. eller strumpa i munnen. så att man inte hör hans fruktansvärda röst.

Fruktansvärt onödig kommentar.
2020-03-13, 11:51
Medlem
Kan bli tävling snart då, dom har ju vart en timme tidigare med brev idag. Julia får tagga igång nu
2020-03-13, 11:52
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Säg inte att du tycker synd om henne?

Jo, det gör jag. Hon har ställt upp för Julia flera gånger men har bara fått ett förräderi till svar.
2020-03-13, 11:53
Medlem
Dom har stått och kokat havregryn i en halvtimme. Tar ju för fan bara några minuter att göra det. Amatörer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in